kymco maxxer 300
kymco maxxer 300
gisteren besteld dat was een dag die geld gekost heeft.
Dus kymco maxxer 300 kleur (oranje)
volledige race uitlaat
nurfbars goldspeed met hielgards (goldline) zwart lint
trailteck
kledy
broek no fear (bruin/oranje) en richa ledere vest (oranje) voor de koudere maanden
broek fox 360 (oranje) en bloesje fox (oranje) en fox handschoenen (oranje) voor de zomer
helm lazer MX6 onyx ltd (chrome oranje) + bril oranje band en oranje gekleurd glas (spiegelglas)
botten fox wit/ zwart /bruin
de kleur oranje zie ik graag valt op he
nu ik ga er mee op de baan rijden en zo wat veld wegen opzoeken , het is wel cros kledy dat ik aan heb , en ik ga niet crossen maar ik vind dat vet cool die kledy en het zal er cool uitzien
als ik alles heb zal ik fotos posten zal een week of twee zijn denk ik
Dus kymco maxxer 300 kleur (oranje)
volledige race uitlaat
nurfbars goldspeed met hielgards (goldline) zwart lint
trailteck
kledy
broek no fear (bruin/oranje) en richa ledere vest (oranje) voor de koudere maanden
broek fox 360 (oranje) en bloesje fox (oranje) en fox handschoenen (oranje) voor de zomer
helm lazer MX6 onyx ltd (chrome oranje) + bril oranje band en oranje gekleurd glas (spiegelglas)
botten fox wit/ zwart /bruin
de kleur oranje zie ik graag valt op he
nu ik ga er mee op de baan rijden en zo wat veld wegen opzoeken , het is wel cros kledy dat ik aan heb , en ik ga niet crossen maar ik vind dat vet cool die kledy en het zal er cool uitzien
als ik alles heb zal ik fotos posten zal een week of twee zijn denk ik
Laatst gewijzigd door zion op ma 27 mar, 2006 06:53, 1 keer totaal gewijzigd.
in de toekomst .....
-
- Quad Master
- Contacteer:
nog veel succes
myn site www.quadblast.tk
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Hallo, proficiat met je aankoop.Ik rij zelf ook met ne maxxer 300(ook in het oranje)Ik hoop zo dat er meer mensen op het forum komen die een kymco aanschaffen. Zodat we gemakkelijker aan onderdelen kunnen komen en aan verantwoorde prijzen,wat nu soms niet zo is.voorbeeld een identieke uitlaad (FP) kost voor een kymco veel meer dan voor een ander merk.Nog veel crossplezier!
mvg.
mvg.
het heeft even geduurd , maar ik heb er al 200 km opzitten , nog niet zo veel maar wel een hele leuke quad al veel van het goede weer kunnen genieten , jammer genoeg weinig tijd met mijn werk ! ( golfterein) . maar als we kunnen ben ik en mijne maat er mee weg .
De kymco trekt goed op voor ne 300 wel niet te vergelijken met ne 660 yamaha , maar dat is normaal . licht heel goed op de baan en zijn top is zo een 85 km per uur . meer als genoeg .
Ik ga er nog een leuke tijd mee hebben. deze zomer vertrek ik en mijne maat met onze quad naar de ardennen voor drie dagen de tent mee , rondritjes doen bbq , pintjes drinken s'avonds rond het kapvuur met de quad naast ons .
hier een foto van mij alles juist nieuw toen had ik nog geen meter gereden .
De kymco trekt goed op voor ne 300 wel niet te vergelijken met ne 660 yamaha , maar dat is normaal . licht heel goed op de baan en zijn top is zo een 85 km per uur . meer als genoeg .
Ik ga er nog een leuke tijd mee hebben. deze zomer vertrek ik en mijne maat met onze quad naar de ardennen voor drie dagen de tent mee , rondritjes doen bbq , pintjes drinken s'avonds rond het kapvuur met de quad naast ons .
hier een foto van mij alles juist nieuw toen had ik nog geen meter gereden .
in de toekomst .....