Teun en Hans leggen de Honda open
Alles zit nu weer in elkaar, loopt als een tiet. Trekt als een beest. Loopt echt goed in vergelijking met eerst.
Heb er nu k&n op zitten en Razr's achter.
Tja ik weet het nog steeds niet, Honda heeft veel aantrekkingskracht, ben er nu weer verliefd op
1 ding wat me opviel, de bout van de bovenste motorsteun, die krijg je er niet makkelijk door. Als ik die door het blok steek dan komt ie aan de andere kant niet in het gat in het frame.
Moet je eerst tegen duwen om de bout door het gat te krijgen.
Het is net alsof het blok naar rechts getrokken wordt.....zou dit iets met mn probleem te maken kunnen hebben? Dat het blok als het ware door de headstay uit elkaar getrokken wordt?
Heb er nu k&n op zitten en Razr's achter.
Tja ik weet het nog steeds niet, Honda heeft veel aantrekkingskracht, ben er nu weer verliefd op
1 ding wat me opviel, de bout van de bovenste motorsteun, die krijg je er niet makkelijk door. Als ik die door het blok steek dan komt ie aan de andere kant niet in het gat in het frame.
Moet je eerst tegen duwen om de bout door het gat te krijgen.
Het is net alsof het blok naar rechts getrokken wordt.....zou dit iets met mn probleem te maken kunnen hebben? Dat het blok als het ware door de headstay uit elkaar getrokken wordt?
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
- Quad Expert
- Berichten: 2757
- Lid geworden op: ma 18 aug, 2003 09:23
- Locatie: Wingene (W-Vl), België
Misschien moet je alle (of toch de meeste) boutjes die het blok vasthouden los maken, en dan die bovenste bout erin steken om ze dan allemaal geleidelijk aan te draaien. Normaal zou het dan niet mogen wringen.
Gebeurt nogal vaak als je iets demonteert en dan 1 voor 1 de bouten vastzet dat het op het einde niet uitkomt aangezien elk boutje wel wat speling toelaat.
Gebeurt nogal vaak als je iets demonteert en dan 1 voor 1 de bouten vastzet dat het op het einde niet uitkomt aangezien elk boutje wel wat speling toelaat.
White LTZ-450 - powered by MSD -
1 ding wat me opviel, de bout van de bovenste motorsteun, die krijg je er niet makkelijk door. Als ik die door het blok steek dan komt ie aan de andere kant niet in het gat in het frame.
Moet je eerst tegen duwen om de bout door het gat te krijgen.
Het is net alsof het blok naar rechts getrokken wordt.....zou dit iets met mn probleem te maken kunnen hebben? Dat het blok als het ware door de headstay uit elkaar getrokken wordt?
Tis perfect normaal teunie , alle honda's hebben dit voor ! Dit komt doordat je eerst die kopboout moet erinsteken , dan de dikke bout vaqn je swinarm en dan pas de rest !
Ik twijfel nu over de KFX/Z. Heb gisteren de hele dag fun gehad met Hans, continu wheelies trekken enzo.mark schreef:Teunie, honda rules !
wat ga je nu doen, toch de banshee ???
mark
Ik ben bang dat ik spijt krijg van Banshee.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
- Quad Expert
- Berichten: 2757
- Lid geworden op: ma 18 aug, 2003 09:23
- Locatie: Wingene (W-Vl), België
Er is een groot verschil tussen effe vragen of je op zijn veld mag rijden en ff vragen of je een hele namiddag lang met al je kameraden zijn veld mag komen omploegen.
Niet overdrijven is het motto
Trouwens, die velden liggen daar toch maar te wachten tot ze opnieuw bewerkt worden, als er nu een paar kilo zand een beetje verplaatst zijn dat merk je eigenlijk toch nauwlijks.
Niet overdrijven is het motto
Trouwens, die velden liggen daar toch maar te wachten tot ze opnieuw bewerkt worden, als er nu een paar kilo zand een beetje verplaatst zijn dat merk je eigenlijk toch nauwlijks.
White LTZ-450 - powered by MSD -