de betere kilometerteller ?
de betere kilometerteller ?
heb vorige week een trx 450 2006 besteld,
hij komt volgende week binnen.
graag zou ik willen weten welke een van de betere kilometertellers zijn
hij komt volgende week binnen.
graag zou ik willen weten welke een van de betere kilometertellers zijn
Trail Tech is super, maar er zijn nog wel meer goede. De Trail Tech Vapor moet ook ooit gaan komen, daar zit een toerenteller in.
www.trailtech.net
www.trailtech.net
Deze is ook wel leuk: http://www.quadshopper.com/catalog/prod ... cts_id=339
Maar ik weet niet of die continue verlichting heeft.
Maar ik weet niet of die continue verlichting heeft.
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Ik heb een paar lynx tellers binnen, en in de loop van volgende maand komen ze terug binnen en ook alle houders heeft TT beloofd.wally schreef:ja wat heb je nog meer met een toerenteller en backlight? een lynx vind ik ook wel leuk...
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Ik heb nu de "gewone " trail tech kilometer teller zonder konstante verlichting + de houder voor mijn Z-400No Limit YFZ schreef:Ik heb een paar lynx tellers binnen, en in de loop van volgende maand komen ze terug binnen en ook alle houders heeft TT beloofd.wally schreef:ja wat heb je nog meer met een toerenteller en backlight? een lynx vind ik ook wel leuk...
Als ik me de Lynx aanschaf moet ik dan ook de komplete houder veranderen of alleen het voorste gedeelte waar de teller zich nu bevindt ?
Alvast bedankt
Grtz dirk
I miss my RAPTOR YFM 700
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
dan zal je de houder ook moeten vervangen de lynx is groten en heeft andere aansluitpunten , die gebruikt stroom van de battery , en de gewone trail tech niet .den dj schreef:Ik heb nu de "gewone " trail tech kilometer teller zonder konstante verlichting + de houder voor mijn Z-400No Limit YFZ schreef:Ik heb een paar lynx tellers binnen, en in de loop van volgende maand komen ze terug binnen en ook alle houders heeft TT beloofd.wally schreef:ja wat heb je nog meer met een toerenteller en backlight? een lynx vind ik ook wel leuk...
Als ik me de Lynx aanschaf moet ik dan ook de komplete houder veranderen of alleen het voorste gedeelte waar de teller zich nu bevindt ?
Alvast bedankt
Grtz dirk
Ik wilde ook ne lynx zetten maar mijne dealer zij dat hij ze nu even niet kon krijgen omdat er wat probleempjes mee zijn .
Ik denk dus dat ik een gewone trail tech ga zetten die zijn ook goed .
in de toekomst .....