Klagende buurtbewoners

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Bartje 400
Quadracer
Quadracer

Bericht door Bartje 400 »

die zijn jaloers dat ze met hun rolstoelen da ni
kvind het zielig
*lonestar +2" a-armen
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
Skicks
Quadracer
Quadracer

Bericht door Skicks »

pfff zielig!
rudiero
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door rudiero »

:? Wat heeft een quad evenement nu te maken met verbouwingen aan hun huis dat zij niet mogen uitvoeren en dergelijke.Het evenement heeft maar een weekend plaats en alles wordt in oorspronkelijk staat hersteld zoals het was en alle vergunningen zijn blijkbaar in orde.Dit lijkt mij pure laster :duimlaag: Moesten ze morgen in dit 'prachtig,waardevol agrarisch gebied' hun tuin met 100m mogen uitbreiden of bijbouwen ge zou ze moeten zien spitten en graven :x
Z400 all the way...
brutus32
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door brutus32 »

rudiero schreef::? Wat heeft een quad evenement nu te maken met verbouwingen aan hun huis dat zij niet mogen uitvoeren en dergelijke.Het evenement heeft maar een weekend plaats en alles wordt in oorspronkelijk staat hersteld zoals het was en alle vergunningen zijn blijkbaar in orde.Dit lijkt mij pure laster :duimlaag: Moesten ze morgen in dit 'prachtig,waardevol agrarisch gebied' hun tuin met 100m mogen uitbreiden of bijbouwen ge zou ze moeten zien spitten en graven :x
mijn gedacht 8)
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
Vincenzo
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Vincenzo »

moesten ze het mss lezen "hebben jullie dan liever dat we in je voortuin komen rijden?"
Julle
Quadfanaat
Quadfanaat
Contacteer:

Bericht door Julle »

de hele wereld loopt tegenwoordig vol van die egoisten ! En dan staan ze er nog verwonderd van dat ze bij het minste wat ze uitvoeren ook de overheid in hun nek krijgen . Als de verguningen in orde waren, mogen ze nog 83 kranten volschrijven en op hun hoofd gaan staan , het zal hun niet helpen . Regels zijn er voor iedereen en ook voor hun , kunnen ze daar niet mee leven is dat hun probleem , maar daar kan de organisatie in dit geval zich niets van aantrekken . Leven en laten leven is blijkbaar voor sommige personen toch moeilijk . :wijzen: :crossercool:
Suzuki Z400 geel
blaster200
Quadrider
Quadrider

Bericht door blaster200 »

wij willen een loods zetten maar da mag nie want we zitten in een agrarisch gebied en ze willen hier varkens hebben. En dan gaan die SISSIES een beetje moeilijk doen. :x . En dan zon vent van de gemeentebestuur die zet een ''hondehok'' neer van zo groot in ze huis en daar woont ze zoon in, da kan toch ook nie
|^^^^^^^^^^^^| |
| <<< Bavaria>>> | |"|,_____
|_..._..._...____===|=||_|__|..,]
(@)'(@)'(@)"""*| (@)(@)****(@)
doubletracing
Quadracer
Quadracer

Bericht door doubletracing »

ze mochten gerust hun paaltje zetten zo konden de quads errond rijden. :crossercool:
gas geven is niets , tis er blijven opzitten!

www.depannagedoublet.be
keesie
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door keesie »

No Limit YFZ schreef:Brutus, door mijn vak ken ik redelijk goed de pachtwet en zonder toestemming heeft pachter enkel het recht landbouwactiviteiten uit te oefenen. Voor alle andere activiteiten moet de landbouwer toestemming vragen aan de eigenaar. Als er bovendien betaald is voor het gebruiken, ook in natura, zoals paar pinten gratis, wordt dit trouwens aanzien als onderverhuur. In dit geval was eigenaar blijkbaar meegaand maar als je een hoge piet hebt met ettelijke 100-den hectaren die niet echt quadgezind is kan pachter redelijk miserie krijgen.
als de gemeente het groene licht geeft, kan het toch doorgaan, vindt dat wel tof :bier2:

wat een eikels, als de klokken luiden op zondagmorgen...waar kan ik dan klagen vanwege geluid overlast :wink:
Plaats reactie