Graag advies i.v.m. aanschaf van eerste Quad van mijn leven!
Graag advies i.v.m. aanschaf van eerste Quad van mijn leven!
Hoi,
Ik ben Gertjan, en ben nieuw op het forum. ik zou graag wat advies hebben voor ik een Quad ga aanschaffen. mijn budget is 2000,- tot maximaal 2500,- hij moet goede rijeigenschappen hebben, zoal op de weg als in het terrein. hij moet snel kunnen optrekken, maar topsnelheid is niet zo belangrijk, ik ben beginner en wil me dus niet meteen dood rijden, dus hij hoeft niet supersnel te zijn, ik zie mezelf trouwens meer in het terrein rijden als op de baan. en een goed merk is ook wel fijn. graag jullie meningen over wat ik zou kunnen aanschaffen als beginner.Alvast bedankt!
Ik ben Gertjan, en ben nieuw op het forum. ik zou graag wat advies hebben voor ik een Quad ga aanschaffen. mijn budget is 2000,- tot maximaal 2500,- hij moet goede rijeigenschappen hebben, zoal op de weg als in het terrein. hij moet snel kunnen optrekken, maar topsnelheid is niet zo belangrijk, ik ben beginner en wil me dus niet meteen dood rijden, dus hij hoeft niet supersnel te zijn, ik zie mezelf trouwens meer in het terrein rijden als op de baan. en een goed merk is ook wel fijn. graag jullie meningen over wat ik zou kunnen aanschaffen als beginner.Alvast bedankt!
-
- Quadrider
-
- Quadrunner
- Contacteer:
idd ik zou ook voor de blaster gaan, heeft al genoeg zijn degelijkheid bewezen. En hij zal gemakkelijker als occasie knn doorverkocht worden als je hem na een tijdje moe bent.blaster200 schreef:nieuw zal je wel niks kunnen vinden. Dan zou ik een yamaha blaster kopen van 2-5 jaar oud, dan zit je tussen de 2000 en 2500.
Erasmus all the way!
Het hoeft niet echt een super goed merk te zijn, maar wel een aardig merk. mijn buurjongen heeft er vorige week ook een gekocht,heeft 100cc en die kosten ongeveer rond de 2000,- euro. die heeft ie bij vosters gekocht in bergeijk geloof ik. hij moet wel nieuw zijn en minimaal 100cc hebben... nogmaals vraag ik advies!
-
- Quadverslaafde
-
- Quadracer
dan kan je lang blijven zoeken.Gertjan schreef:Het hoeft niet echt een super goed merk te zijn, maar wel een aardig merk. mijn buurjongen heeft er vorige week ook een gekocht,heeft 100cc en die kosten ongeveer rond de 2000,- euro. die heeft ie bij vosters gekocht in bergeijk geloof ik. hij moet wel nieuw zijn en minimaal 100cc hebben... nogmaals vraag ik advies!
Ik ben er toch achter gekomen dat ik een 4-takt zoek, geen 2 takt. is er geen ander goed merk dan Yamaha, er zijn toch genoeg andere merken? ik moet namelijk een beetje aan mijn budget denken. en ik zou graag gewoon een nieuwe willen... als ik wil kan ik mijn budget omhoog krikken naar 3000,- max. wat kan ik hier voor kopen, dus niet de aller duurste merken zoals Yamaha, Kawa en dat soort merken, maar gewoon een andere goedkoper merk maar wat ook gewoon goed is voor een beginner. graag jullie meningen!
-
- Quadracer
- Contacteer:
Beantwoord eens dit even is redelijk belangrijk
marco w schreef:als je er mee over de weg wil rijden zal er een kenteken op moeten zitten.
ik weet niet hoe oud je bent?
en als er geen kenteken op hoeft te zitten,staan en genoeg blasters rondom eindhoven
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;
A new quad generation is born !
A new quad generation is born !
-
- Quad Expert
je gaat zeker geen derftige 4takt vinden onder de 3000€ NOOITGertjan schreef:Ik ben er toch achter gekomen dat ik een 4-takt zoek, geen 2 takt. is er geen ander goed merk dan Yamaha, er zijn toch genoeg andere merken? ik moet namelijk een beetje aan mijn budget denken. en ik zou graag gewoon een nieuwe willen... als ik wil kan ik mijn budget omhoog krikken naar 3000,- max. wat kan ik hier voor kopen, dus niet de aller duurste merken zoals Yamaha, Kawa en dat soort merken, maar gewoon een andere goedkoper merk maar wat ook gewoon goed is voor een beginner. graag jullie meningen!
omdat je zei dat het goed moet optrekken en al dat soort zaken...
je vergeet ook dat er na de aankoop nog een heel deel kosten bijkomen
zoals kleding inschijving en verzekering.
ok nu ben je in orde maar da din gdraait niet zonder naft!
ik denk dat je werstaat wat ik bedoel...
Dan maar een tweedehandse! welke merken zijn nog meer goed? ik ben 20 jaar bezit geen rijbewijs, maar hier ben ik mee bezig, het is eigenlijk alleen tot ik mijn rijbewijs heb om op afgelegen plekken te gaan rijden dus quad op de aanhanger en gaan met die banaan met mijn vader. er zijn toch ook speciale plaatsen waar je met zoon ding mag rijden zonder bewijs? maar is tweedehands wel verstandig, en waar zou ik dan een tweedehandse moeten kopen om betrouwbaar alles afgehandelt te krijgen?