BEOORDEEL NIET een HANDELAAR!
-
- Quad Expert
- Contacteer:
BEOORDEEL NIET een HANDELAAR!
Ik had toch gemeld geen reviews over handelaars?
Ik zie 3 vd 4 topics... als review over handelaars
Ik zie 3 vd 4 topics... als review over handelaars
Laatst gewijzigd door Ivoman #7 op wo 29 mar, 2006 09:47, 2 keer totaal gewijzigd.
ja maar dat is nogal moeilijk dan ivoman want de meeste forumgebruikers waar je iets koopt zijn handelaar of doen het als bijverdienste... je koopt soms wat tweedehands, maar die verkoper verkoopt maar een paar keer iets tweedehands. iemand die iets nieuws regelmatig verkoopt doet dit toch als bijverdienste denk ik.
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Zijn idd nogal wat gebruikers die centjes bijverdienen aan quadonderdelen zonder dat ze er openlijk voor uitkomen op het forum (en zonder dat ze in orde zijn met nodige formaliteiten )
Denk dat het alles of niets is, ofwel gooi je er iedereen op, ofwel kun je dit deel beter afvoeren. Wel op de voet volgen want reviews kunnen veel schade toebrengen, in veel gevallen onterecht.
Denk dat het alles of niets is, ofwel gooi je er iedereen op, ofwel kun je dit deel beter afvoeren. Wel op de voet volgen want reviews kunnen veel schade toebrengen, in veel gevallen onterecht.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Ik vind dat reviews over "No Limit Yfz" en Ralph moeten kunnen aangezien zij ook al sinds lange tijd forumgebruikers zijn. Het is niet dat zij zomaar een account hebben aangemaakt om hun spullen te promoten. Ik denk dat ze beide al veel diensten hebben bewezen voor de forumgebruikers want die prijzen en info wat je bij hen krijgt zal je niet zomaar bij elke dealer krijgen. Dus zeker een review waard ! Hanzie zijn post was dus zeker niet misplaatst naar mijn mening...
groeten
groeten
Yamaha yfz se
Raptor 700 se
Raptor 700 se