banshee revisie/tuning

Ben je bezig met een project ? Laat ons meegenieten !
home_tuning
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door home_tuning »

heb men quad kunne afwerken, cilinderkop is 0.75 mm afgevlakt, dit is echt een goede mod, geeft massa's meer reactie op de gas, met als gevolg veel te veel wheelspin, ga eens tandwiel 15 proberen vanvoor..

Moet men quad nu nog eens goed (laten) afstellen, denk eraan om bij ruud fredericks te gaan in Goes, heb al vele goede dingen over die kerel gehoord, zou er veel van kennen en heeft testbank.

Zal eens zien om een filmke te maken, de quad gaat lijk eens speer en klinkt overdreven lekker vin ik :rock:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

de andere banshee is niet van mij hoor, zou wel zien zitten anders 2 banshee's :wink:
Yamaha Banshee
Steffen
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Steffen »

kvind dat je mooi quadje hebt, een banshee gaat zo ie zo al goed vooruit, ik twijfel er niet aan dat de jouwe vliegt :mrgreen:

heel mooi :applaus: die andere banshee ook btw

Doe zo verder

greetz
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;

A new quad generation is born !
doubletracing
Quadracer
Quadracer

Bericht door doubletracing »

geile banshee's! :buig:
gas geven is niets , tis er blijven opzitten!

www.depannagedoublet.be
tointjuh
Quadracer
Quadracer

Bericht door tointjuh »

is die 2 de chris (DQT) Bansheefreak geweest? vette quads man
Dutje#82
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Dutje#82 »

wss niet kappen zijn gesneden + er zitten doma uitlaten onder... en originele banden

grtzzz
BERT'S RACING SHOP

For all You're Pic's WWW.NIFIN.BE
yfz-450 king of the quads
Quadrider
Quadrider

Bericht door yfz-450 king of the quads »

ziet er mooi uit :wink: :knikduim:
yamaha yfz-450 2006 >>> spoorverbreders voor en achter, nerfbars, heel strips, blauwe aluminium tankdop, Van Hasselt uitlaat, maxis razr banden, yamaha bumpertje, reiger voor veren, cabron hood, schockwears veer hoezen, quad tech stickerset, ander stuur, pro design killswitch, yamaha stuur-rol
peterrrrr
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door peterrrrr »

wat heb je er allemaal aan gedaan en bij de kop vlakken heb je dan meer kracht onderen in of dat niet ?
home_tuning
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door home_tuning »

Voor kop te vlakken heb ik de vlakslijpmachine gebruikt vanop men werk :) , geeft echt wel meer power, ook onderin, is hetzelfde ongeveer of een coolhead met 21cc domes schat ik...
De standaard compressie is 135psi, die is nu 150 psi.

Heb een speciaal plaatje gemaakt om coulas te kunnen klemmen en 0.75mm afslijpen, indien intresse kan ik dejouw ook doen hoor :duimhoog:
Yamaha Banshee
Blaster-boy
Quadracer
Quadracer

Bericht door Blaster-boy »

volges mij is dat idd de banshee van bansheefreak en roderick , kappen snijden en uitlaten bestellen en monteren snel gedaan he , zijn banshee is ondertussen ook al een hele tijd terug verkocht he
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
peterrrrr
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door peterrrrr »

home_tuning schreef:Voor kop te vlakken heb ik de vlakslijpmachine gebruikt vanop men werk :) , geeft echt wel meer power, ook onderin, is hetzelfde ongeveer of een coolhead met 21cc domes schat ik...
De standaard compressie is 135psi, die is nu 150 psi.

Heb een speciaal plaatje gemaakt om coulas te kunnen klemmen en 0.75mm afslijpen, indien intresse kan ik dejouw ook doen hoor :duimhoog:
en wat gaat mijn dat dan kosten :D
epix no-fear
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door epix no-fear »

ik ben er niet zo kapot van dat je dat op een slijpmachine doet aangezien het aluminium is gaan de stenen van die slijpmachine dicht slippen.
CustomCoatingsHelvoirt
Plaats reactie