Mannekes,
T is zover, maar voor t zo ver is jullie mening ...
Ik loop al een dik half jaar met de gedachte van als mijne bouw klaar is koop ik mij ne Baja X. Nu lees ik over dat ding bijna alleen goeie commentaar, als je er iets over vraagt. Maar voor de rest vind ge niet zo veel over Baja.
Komt dat omdat er weing bollen hier in't mooie Vlaanderen? Of is het interessanter voor gemengd gebruik (lees terrein (gaat van slijk tot stof) en baan) een ander type quad aan te schaffen? Ne 4x4? Of is hij ni zo goe? Of te duur voor wat het is?
Bedankt alvast voor de stevige reacties zodat ik mijn besluit kan trekken en zo ding kan gaan kopen!
Groetjes!
BAJA
wel, als je eens de zoek functie gebruikt ga je al een pak info vinden maar bon, hier gaan we dan...
als je niet van plan bent elke week op parcours te gaan en je quad enkel daar te slijten vind
ik het een goede keuze, zowel op baan (lekker breed) als offroad (modder => goede bodemvrijeheid)
als random veldwegen(door de veerweg van 31 cm worden diepe putten (onverwacht soms) goed opgevangen)
zijn er heel tof mee.
Wat er ook leuk aan is dat je meteen een quad koopt die
standaard goed voorzien is van toeters en bellen waarmee ik bedoel, er zitten standaard nerfbaren op,
veerhoezen, instelbare veren, kilometrik (bij goeie dealer), toerenteller, pinkers (bij goeie dealer),
grote voorlamp, 2 extra krachtige spotjes, zacht zadel met goede grip, staat al vrij breed, handbeschermers,
spatborden waardoor je kan zien waar je rijd en de modder toch niet in je gezicht vliegt, verstevigde velgen,
skidplates aan armen en chassis, stalen remleidingen zijn denk ik ook standaard maar ben niet zeker.
Daar bovenop krijg je ook nog eens 2 jaar garantie en ik moet zeggen dat van al de quads die ik al gehad
heb, de afwerking en kwaliteit van materialen en dergelijke bij bombardier het beste is volgens mij.
Mijn baja komt van bij LMMoters, je kan er altijd eens een testrit aanvragen denk ik
als je niet van plan bent elke week op parcours te gaan en je quad enkel daar te slijten vind
ik het een goede keuze, zowel op baan (lekker breed) als offroad (modder => goede bodemvrijeheid)
als random veldwegen(door de veerweg van 31 cm worden diepe putten (onverwacht soms) goed opgevangen)
zijn er heel tof mee.
Wat er ook leuk aan is dat je meteen een quad koopt die
standaard goed voorzien is van toeters en bellen waarmee ik bedoel, er zitten standaard nerfbaren op,
veerhoezen, instelbare veren, kilometrik (bij goeie dealer), toerenteller, pinkers (bij goeie dealer),
grote voorlamp, 2 extra krachtige spotjes, zacht zadel met goede grip, staat al vrij breed, handbeschermers,
spatborden waardoor je kan zien waar je rijd en de modder toch niet in je gezicht vliegt, verstevigde velgen,
skidplates aan armen en chassis, stalen remleidingen zijn denk ik ook standaard maar ben niet zeker.
Daar bovenop krijg je ook nog eens 2 jaar garantie en ik moet zeggen dat van al de quads die ik al gehad
heb, de afwerking en kwaliteit van materialen en dergelijke bij bombardier het beste is volgens mij.
Mijn baja komt van bij LMMoters, je kan er altijd eens een testrit aanvragen denk ik
Bombarbier Baja X 2006 || member of Quadperformance Racing Team