Nieuwe Nokkenas voor TRX440!! Help
Nieuwe Nokkenas voor TRX440!! Help
Hello,
Dus zoals ik al zei zal de ervaren mensen hier volgen in hun mening waar ik heel blij mee ben omdat sommige dingen toch alleen uit zelfervaring het beste te volgen valt
Ik ga dus een nokkenas kopen maar welke en waar, HRC nokkenas zal waarschijnlijk het duurste zijn ,zijn er dan ook nog andere merken die ik kan bestellen zoals PRO-FLO ??
Wat kost een goede nokkenas en wie kan mij dan helpen deze te installeren?
Mercikes
ps: Kan iemand mij ook helpen mijn powercore 4 FMF een nieuwe END CAP te maken omdat die volledig open exhaust is en nogal vee lawaai maakt en back pressure is te weinig waardoor met MID power eigenlijk bijna zo goed als weg is
Dus zoals ik al zei zal de ervaren mensen hier volgen in hun mening waar ik heel blij mee ben omdat sommige dingen toch alleen uit zelfervaring het beste te volgen valt
Ik ga dus een nokkenas kopen maar welke en waar, HRC nokkenas zal waarschijnlijk het duurste zijn ,zijn er dan ook nog andere merken die ik kan bestellen zoals PRO-FLO ??
Wat kost een goede nokkenas en wie kan mij dan helpen deze te installeren?
Mercikes
ps: Kan iemand mij ook helpen mijn powercore 4 FMF een nieuwe END CAP te maken omdat die volledig open exhaust is en nogal vee lawaai maakt en back pressure is te weinig waardoor met MID power eigenlijk bijna zo goed als weg is
Power is silver!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!
GASGAS 450 Power !!!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!
GASGAS 450 Power !!!
-
- Quad GOD
- Berichten: 7138
- Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
- Locatie: Beselare
- Contacteer:
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
HRC en only HRC
waarom ?
Omdat deze van het zelfde materiaal gemaakt is dan de originele nokkenas , zo zal het niet nodig zijn om je kleppentuimelaars te laten harden ( kost zo een 250€ ) .
Alle andere merken ( webcam , whithe brothers , hotcam , etc ) moet je de kleptuimelaars laten harden omdat deze van een bestaande nokkenas vertrekken , hem oplassen ( ander materiaal ) en dan afdraaien !
HRC is misschien duurste , maar niet inverhouding met een ander merk en je kleptuimelaars te laten verharden .
KOOP ZEKER GEEN XR400 CAM!!, want dit is het geld niet waard !
Wat betreft installatie , kan ik je wel helpen , moet wel een nieuwe pakking kopen !
waarom ?
Omdat deze van het zelfde materiaal gemaakt is dan de originele nokkenas , zo zal het niet nodig zijn om je kleppentuimelaars te laten harden ( kost zo een 250€ ) .
Alle andere merken ( webcam , whithe brothers , hotcam , etc ) moet je de kleptuimelaars laten harden omdat deze van een bestaande nokkenas vertrekken , hem oplassen ( ander materiaal ) en dan afdraaien !
HRC is misschien duurste , maar niet inverhouding met een ander merk en je kleptuimelaars te laten verharden .
KOOP ZEKER GEEN XR400 CAM!!, want dit is het geld niet waard !
Wat betreft installatie , kan ik je wel helpen , moet wel een nieuwe pakking kopen !
B@ckbone,
Merci voor de nodige info en hulp
Kzal eens naar mijn honda verdeler dan gaan.
Dus dat is het beste wat ik nu verander aan mijn quad en daarna mijn carb als echt nodig is maar die FCR39 zal ik toch niet kopen want veel te duur voor mij
Die pakking ook van honda service of niet? Nu is het zoiets groenachtig slijm dat nu wel harder is natuurlijk.
Is dit veel werk en kan ik al iets doen voor de installatie, alles afhalen dat het motorblok zichtbaar is zeker? Maar mijn probleem is voorlopig geen aanhangwagen te hebben en nergens naartoe kan zelfs heb ik je hulp aangeboden wat zeer cool is?
En welk merkbaar verschil ga ik krijgen met die cam?
Merci
Merci voor de nodige info en hulp
Kzal eens naar mijn honda verdeler dan gaan.
Dus dat is het beste wat ik nu verander aan mijn quad en daarna mijn carb als echt nodig is maar die FCR39 zal ik toch niet kopen want veel te duur voor mij
Die pakking ook van honda service of niet? Nu is het zoiets groenachtig slijm dat nu wel harder is natuurlijk.
Is dit veel werk en kan ik al iets doen voor de installatie, alles afhalen dat het motorblok zichtbaar is zeker? Maar mijn probleem is voorlopig geen aanhangwagen te hebben en nergens naartoe kan zelfs heb ik je hulp aangeboden wat zeer cool is?
En welk merkbaar verschil ga ik krijgen met die cam?
Merci
Power is silver!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!
GASGAS 450 Power !!!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!
GASGAS 450 Power !!!
inderdaad ...Dus dat is het beste wat ik nu verander aan mijn quad en daarna mijn carb als echt nodig is maar die FCR39 zal ik toch niet kopen want veel te duur voor mij
Ja gebruik originele honda pakkingen , kost 15 €Die pakking ook van honda service of niet? Nu is het zoiets groenachtig slijm dat nu wel harder is natuurlijk.
neen , het is niet veel werk , maar je kan altijd al je tank en plastick verwijderen .
s dit veel werk en kan ik al iets doen voor de installatie, alles afhalen dat het motorblok zichtbaar is zeker? Maar mijn probleem is voorlopig geen aanhangwagen te hebben en nergens naartoe kan zelfs heb ik je hulp aangeboden wat zeer cool is?
Heb nog niet met bak open geprobeerd met k&n erin, anders moet ik rejetten.
K&N geeft merkbaar meer power, ook met luchtfilterkap erop.
K&N + outerwear en klep open is the way to go, maar dan moet je wel rejetten! Motor kan op die manier eindelijk ademen.
K&N geeft merkbaar meer power, ook met luchtfilterkap erop.
K&N + outerwear en klep open is the way to go, maar dan moet je wel rejetten! Motor kan op die manier eindelijk ademen.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"