rokers
yfz ac racing bumper,vls stuur,leager a-arms,intrax vering, LSR achterass,LSR achterbrug,nerbars leager stuur stang,reiger stuur demper,harde baan banden, staale rem leiding,2 hottcams,yosimura uitlaat systeem,yamaha stuur rol,tusk tank dop,twin air filter,af gezaagden body,hielstrips,EN EEN slechte rijder
Roken is mssn wel slecht maar iedereen die zaagt over meeroken enzo is wel wa teveel vind ik...
ok, ge rookt mssn wel mee, maar al de uitlaatgassen die de auto's en wij met onze quads, en de quads dan ook nog puur voor de fun, de lucht ingooien is nie ongezond dan?
Ze kunne al lang auto's maken die gene naft niemeer nodig hebben maar ze houden dit toch ma tegen, gewoon kassa kassa, da ist ja...
ok, ge rookt mssn wel mee, maar al de uitlaatgassen die de auto's en wij met onze quads, en de quads dan ook nog puur voor de fun, de lucht ingooien is nie ongezond dan?
Ze kunne al lang auto's maken die gene naft niemeer nodig hebben maar ze houden dit toch ma tegen, gewoon kassa kassa, da ist ja...
-
- Toeschouwer
mensen moet je gewoon laten roken moet je eens na gaan wat je aan extra belasting moet betalen als iedereen stopt met roken. zit geloof ik maar iets meer als 50% belasting op hoeso goed voor de staat.
maar beste rokers steek er maar gauw eentje op dadalijk wordt de bezine voor de quad weer duurder
maar ik rook niet kost mij te veel
maar beste rokers steek er maar gauw eentje op dadalijk wordt de bezine voor de quad weer duurder
maar ik rook niet kost mij te veel
-
- Quad Expert
- Contacteer:
neen
zeker niet
kost veel teveel en je gaat er kapot van
kost veel teveel en je gaat er kapot van
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Hier een ex-roker sinds 2 maanden!
Na 8 jaar een pak per dag gerookt te hebben, had ik er mijn goesting van en dus gestopt. En ik moet zeggen dat het stoppen goed meevalt mits ge over een beetje karakter beschikt. De eerste dagen zijn het zwaarst, maar na 3-4 dagen is het moeilijkste achter de rug. Hierna is het enkel de gewoonte dat ge nog moet afleren, maar hier bestaan er genoeg truukskes voor.
Hopelijk is dit een extra motivatie voor de rokers onder ons!
Na 8 jaar een pak per dag gerookt te hebben, had ik er mijn goesting van en dus gestopt. En ik moet zeggen dat het stoppen goed meevalt mits ge over een beetje karakter beschikt. De eerste dagen zijn het zwaarst, maar na 3-4 dagen is het moeilijkste achter de rug. Hierna is het enkel de gewoonte dat ge nog moet afleren, maar hier bestaan er genoeg truukskes voor.
Hopelijk is dit een extra motivatie voor de rokers onder ons!
-
- Quad Master
allé, dan zallek menne hond maar buiten zwieren, en een koppel stieren gaan halenandy; schreef:Dat is geen bier maar de ... van ne stierFranky schreef:STELLA ARTOIS! & PRIMUS!
veu iets anders forceer ik mijne elleboog nimeer (op café) ze
wa noemt gij dan bier? Maes en heineken zeker ...
Pure adrenaline attached with a license plate !