Frankrijk Grand Ouest Plouasne
Frankrijk Grand Ouest Plouasne
Op 2 april vond te Plouasne een quad wedstrijd voor het kampioenschap van de Grand Ouest plaats.
Zo'n 5O ingeschreven quadpiloten waren komen opdagen (waaronder 1 Belg), waarvan er slechts 30 mochten deelnemen aan de wedstrijd zelf.
De tijdtrain in Greo A werd gewonnen door Ciryl Lamet. Groep B Door Vincent Vassel (4de Frans kampioenschap 05) voor Davy Brems en Julien Hartout.
1ste manche
Na een matige start 12de wist ik gedurende de hele manche (20min + 1r) plaatsen goed te maken. ZO kwam ik op 3 ronden van het einde op de 3de plaats terecht. Dit achter Ciryl Lamet en Vincent Vassel. Toch besloot ik om nog even alles op alles te zetten en dit loonde echter. Want in de laatste 500m van de laatste ronde kon ik namelijk Vincent Vassel nog verschalken om zo als 2de de finish te halen.
2de manche
Opnieuw een matige start zo rond de 10de positie. Dan maar terug begonnen met inhalen. Kon even profiteren van de inhaalkunsten van Ciryl Lamet om zo enkele plaatsen mee op te schuiven. Maar dit was onmogelijk om vol te houden en na de nodige plaatsen op te schuiven wist ik de 2de plaats veilig te stellen op korte afstand van de winnende Lamet en Vassel.
3de manche
Nu een goede start, 5de mee door de eerste bocht. Nog de eerste ronde kunnen opschuiven naar plaats 3 en op jacht naar de leiders Vassel en Lamet. Deze bleven echter op een 20tal meter voor me uitrijden. Maar toch zeer tevreden over het resultaat en reeds verschillende supporters bij. Dit vooral fans van KTM.
Greetz Bremske
Zo'n 5O ingeschreven quadpiloten waren komen opdagen (waaronder 1 Belg), waarvan er slechts 30 mochten deelnemen aan de wedstrijd zelf.
De tijdtrain in Greo A werd gewonnen door Ciryl Lamet. Groep B Door Vincent Vassel (4de Frans kampioenschap 05) voor Davy Brems en Julien Hartout.
1ste manche
Na een matige start 12de wist ik gedurende de hele manche (20min + 1r) plaatsen goed te maken. ZO kwam ik op 3 ronden van het einde op de 3de plaats terecht. Dit achter Ciryl Lamet en Vincent Vassel. Toch besloot ik om nog even alles op alles te zetten en dit loonde echter. Want in de laatste 500m van de laatste ronde kon ik namelijk Vincent Vassel nog verschalken om zo als 2de de finish te halen.
2de manche
Opnieuw een matige start zo rond de 10de positie. Dan maar terug begonnen met inhalen. Kon even profiteren van de inhaalkunsten van Ciryl Lamet om zo enkele plaatsen mee op te schuiven. Maar dit was onmogelijk om vol te houden en na de nodige plaatsen op te schuiven wist ik de 2de plaats veilig te stellen op korte afstand van de winnende Lamet en Vassel.
3de manche
Nu een goede start, 5de mee door de eerste bocht. Nog de eerste ronde kunnen opschuiven naar plaats 3 en op jacht naar de leiders Vassel en Lamet. Deze bleven echter op een 20tal meter voor me uitrijden. Maar toch zeer tevreden over het resultaat en reeds verschillende supporters bij. Dit vooral fans van KTM.
Greetz Bremske
- Quadracer 74
- Quadrunner
- Contacteer:
Nie te geloven! Dat was dus je eerste franse podium?!
Echt super Davy!
Doe zo voort
Echt super Davy!
Doe zo voort
2 Quads gestolen!!
viewtopic.php?f=41&t=29468
viewtopic.php?f=41&t=29468
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Ik duim alvast voor zondag, doe maar nen effort extra nu je supporters uit België afkomen !
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quadrider
- Contacteer:
-
- Quadracer
proficiat,keep up the good work
Voor De mooiste en coolste stickersets CHECK
http://www.swracing.nl
Ook hier op het forum info bij onderstaande
Advertenties en Aanbiedingen (ENKEL VOOR SPONSORS) en dan stickersets
Kijk ook eens bij
www.tsmotors.nl
www.twiklerquadracing.nl
wie reedt er eerste danFrank MB schreef:Ik blijf maar ktm rijden, de resultaten liegen er niet om
Voor De mooiste en coolste stickersets CHECK
http://www.swracing.nl
Ook hier op het forum info bij onderstaande
Advertenties en Aanbiedingen (ENKEL VOOR SPONSORS) en dan stickersets
Kijk ook eens bij
www.tsmotors.nl
www.twiklerquadracing.nl
Re: Frankrijk Grand Ouest Plouasne
Moet toegeven, eerst een beetje sceptisch over je stap naar frankrijk.
Dacht dat je het er serieus moeilijk ging hebben. Niet dus.
Respect groeit voor je.
Zondag kom ik mee supporteren voor je.
Dacht dat je het er serieus moeilijk ging hebben. Niet dus.
Respect groeit voor je.
Zondag kom ik mee supporteren voor je.