is gewoon belachelijk,
juist hetzelfde met die prutsers rond Zaventem, voor je der gaat wonen weet je toch dat er een crossterein ligt, moet je achteraf ook niet komen zeiken
ik zou gewoon even die mannen hunne voortuin gaan omploegen, of de hele dag voor hun duer gaan jengelen met zo ne schone 2 takt, mag toch van 8 uur `s morgens tot 22 uur ` savonds
technoflex schreef:is gewoon belachelijk,
juist hetzelfde met die prutsers rond Zaventem, voor je der gaat wonen weet je toch dat er een crossterein ligt, moet je achteraf ook niet komen zeiken
ik zou gewoon even die mannen hunne voortuin gaan omploegen, of de hele dag voor hun duer gaan jengelen met zo ne schone 2 takt, mag toch van 8 uur `s morgens tot 22 uur ` savonds
Ze gaan daar wonen omdat het veel goedkoper is he. Omdat er minder mensen die huizen willen kopen wordt de prijs lager
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Ze gaan daar wonen omdat het veel goedkoper is he. Omdat er minder mensen die huizen willen kopen wordt de prijs lager
en nadien beginnen ze te klagen en te zagen dat er veel teveel lawaai is van de vliegers en zo worden er banen verloren (vb:DHL)
ik heb vernomen dat ze in wallonié gaan cross terijnen komen op de grens streken zij zijn slimmer en da zal geld opbrengen alle vlamingen naar ginder verhuizen
Dit lijkt me een goed idee. Dan kunnen ze daar ook weer een kortgeding voor aanspannen en na een tijdje zijn er zoveel kortgedingen dat de rechter overspannen geraakt en is het probleem opgelost.
Ik wil ook even mijn mening kwijt over Neeroeteren :
- in de crosswereld wordt noch door bonden, noch door clubs enige inspanning gedaan om in groep naar buiten te komen om de stem van de crossers te horen.
- veelal zijn het maar diegenen die rechtstreeks betrokken zijn die recht springen, maar als er wat aan andere kant van het land gebeurt hoor je ze niet.
- in België begrijpt men nog altijd het nut van dB controle niet. In Frankrijk wordt stilaan voor elke wedstrijd dB controle gedaan, 96 dB max dit jaar 94 dB max volgend jaar. Controle op halve meter achter uiltaat op toerental afhankelijk van motor. Als iedereen zich er resoluut aan houdt dan is het voor iedereen gelijk. En geloof me, mits een goede uitlaatbouwer aan het werk is zal het verschil niet dramatisch zijn hoor wat betreft koppel en pk's. Velen hebben met andere uitlaat indruk dat ze rapper gaan, maar daar blijft het ook bij.
is idd bewezen van de uitlaat, maar blijft nog het probleem van neeroeteren,
dit terein ligt in een gat, ver weg van de bewoonde wereld en nog slagen er een paar mierenneukers erin dit om zeep te helpen