suzuki getest door jumpingjet en banshee-boy
-
- Quadrunner
- Contacteer:
suzuki getest door jumpingjet en banshee-boy
zozo vandaag belde marco mijn of ik een uurke meeging de suzuki test dit is er aangedaan uitlaat doma uitlaat natuurlijk en powerbox de quad was op allegebieden goed een bom wat ene beest ik ben er nie meer te goeie van wat een speelgoed de fotos zijn nie goed want onze fotograaf was ernie bij
Laatst gewijzigd door Banshee-Boy op di 11 apr, 2006 07:36, 1 keer totaal gewijzigd.
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Quadrunner
- Contacteer:
ik heb er dat toch bij vermeld was met gsm getrokke en kan er nie meer van slape welke ik moet nemen maarja dat zien we wel
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
Ik wou datik dat soort foto's kon maken met m'n digi camera Ik begrijp wel dat ze wazig zijn als je ze met een telefoon maakt, maar dat stond er niet bij, dus ik vond het vreemd. Er is ook geen enkel leesteken te vinden in zijn tekst, zijn waarschijnlijk uitgevallen op z'n toetsenbord vanwege het vele gebruik
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
ik wou dit even kwijt
<<RZR900XP2011>>
<<LT-R450 2006>>
<<TRX330R 1989>>
<<TRX250R 1989>>
<<ATC250R 1986>>
http://www.quadperformance.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Member of Quadperformance Racing Team
<<LT-R450 2006>>
<<TRX330R 1989>>
<<TRX250R 1989>>
<<ATC250R 1986>>
http://www.quadperformance.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Member of Quadperformance Racing Team
-
- Quadrider
-
- Quadrunner
- Contacteer:
daar moeten nog prijzen van opgestelt worde van die doma dat zal voor achter een weekje zijn
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.dqt.be
www.jumpingjet.be