suc6
Serieus (denk ik) probleem Raptor 660
Keesie, de reden waarom ik er iets achter zoek is omdat het niet normaal is dat er 'plots' meer vloeistof in het oliereservoir zit dan voorheen. Ik begrijp ook dat je niet kan zeggen van 'dat is het' en opgelost, maar dat vraag ik ook niet.keesie schreef: je zoekt er kennelijk iets achter, wat er niet is en dat hoeft ook niet, want er is niets om achter te zoeken
En ik vraag het hier op het forum omdat ik ook weet dat een overvol reservoir met verdunde olie niet echt goed voor de motor is, en op een anomalie wijst.
Conclusie: Waarschijnlijk benzine in de olie gekomen en verzopen tijdens het rijden.
Dus in het week-end, carburators kuisen, nieuwe olie erin, nieuw koelwater erin en nieuwe bougie.
En dan hopelijk
JohnBeton schreef:Keesie, de reden waarom ik er iets achter zoek is omdat het niet normaal is dat er 'plots' meer vloeistof in het oliereservoir zit dan voorheen. Ik begrijp ook dat je niet kan zeggen van 'dat is het' en opgelost, maar dat vraag ik ook niet.keesie schreef: je zoekt er kennelijk iets achter, wat er niet is en dat hoeft ook niet, want er is niets om achter te zoeken![]()
En ik vraag het hier op het forum omdat ik ook weet dat een overvol reservoir met verdunde olie niet echt goed voor de motor is, en op een anomalie wijst.
Conclusie: Waarschijnlijk benzine in de olie gekomen en verzopen tijdens het rijden.
Dus in het week-end, carburators kuisen, nieuwe olie erin, nieuw koelwater erin en nieuwe bougie.
En dan hopelijk
dat bedoel ik allemaal niet, ik bedoel : jij zoekt kennelijk iets achter mijn OPMERKING "dan zoek je het zelf maar verder uit "
want daarna schrijf je "wat is dat nu weer voor opmerking"
daarna legde ik uit dat er niets achter te zoeken valt (de opmerking dus)
dat er degelijk mis is in je motor dat is wel duidelijk dat komt vanzelf weer.
veel succes ermee
de groeten
-
blaster200
- Quadrider

- Berichten: 439
- Lid geworden op: zo 01 jan, 2006 11:52
- Locatie: Deurne
ik denk dat het de koppaking is, bij vrachtwagen thuis ook gehad. (wel ander voorbeeld maar is denk ik hetzelfde) alle kvs was gewoon bij de olie gelopen. Oftewel ff cilinderkop enzo erafpakken en koppaking nakijken en nieuwe olie en kvs erop en wss rije maar
|^^^^^^^^^^^^| |
| <<< Bavaria>>> | |"|,_____
|_..._..._...____===|=||_|__|..,]
(@)'(@)'(@)"""*| (@)(@)****(@)
| <<< Bavaria>>> | |"|,_____
|_..._..._...____===|=||_|__|..,]
(@)'(@)'(@)"""*| (@)(@)****(@)
Voila, gisterenavond begonnen aan de quad, voorkant eraf gehaald en carburators eens uitgekuist.
Nieuwe olie, koelvloeistof, bougie en oliefilter gestoken, en quad bolt terug als een klok.
Waarschijnlijk is een van de vlottertjes blijven hangen. Aan de carburators was voorheen blijkbaar al wat geklooid, eentje was gewoon niet open te krijgen, en in de andere ontbrak een schroef van de vlotterkamer...
Nieuwe olie, koelvloeistof, bougie en oliefilter gestoken, en quad bolt terug als een klok.
Waarschijnlijk is een van de vlottertjes blijven hangen. Aan de carburators was voorheen blijkbaar al wat geklooid, eentje was gewoon niet open te krijgen, en in de andere ontbrak een schroef van de vlotterkamer...



