suzuki getest door jumpingjet en banshee-boy
gaat die suzuki niet winnen YFZ POWER
yfz ac racing bumper,vls stuur,leager a-arms,intrax vering, LSR achterass,LSR achterbrug,nerbars leager stuur stang,reiger stuur demper,harde baan banden, staale rem leiding,2 hottcams,yosimura uitlaat systeem,yamaha stuur rol,tusk tank dop,twin air filter,af gezaagden body,hielstrips,EN EEN slechte rijder
-
- Quad GOD
- Contacteer:
LTR gaat zeker hard. David Bertrand bezig gezien in Frankrijk, wel dat spel gaat echt vooruit hoor. Als je ziet dat hij toch (tijdelijk) in het spoor kan blijven met zijn quasi standaard LTR (qua motor toch) tov Courpie met een 480 Rinaldi YFZ dan mogen we ons op termijn nog mooie strijd verwachten eens de tuning van de LTR op punt staat.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quadrunner
- Contacteer:
idd ik had eerst de honda bestelt maar toen ik hier opgerede had was ik verkocht. de mijn komt normaal vandaag of dinsdag. dan inrijde en dan maar tunen
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
de mijne komt vandaag
nog enkele minuten geduld
nog enkele minuten geduld
<<RZR900XP2011>>
<<LT-R450 2006>>
<<TRX330R 1989>>
<<TRX250R 1989>>
<<ATC250R 1986>>
http://www.quadperformance.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Member of Quadperformance Racing Team
<<LT-R450 2006>>
<<TRX330R 1989>>
<<TRX250R 1989>>
<<ATC250R 1986>>
http://www.quadperformance.be" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Quadrunner
- Contacteer:
ik ben mijn nu halen
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
-
- Quadrunner
- Contacteer:
heb hem zal straks foto posten
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
Dat vind ik nu appels met peren vergelijken omdat een honda en yamaha nu eenmaal niet zo breed zijn als suzuki.4wheels schreef:Op motors TV was er een test tussen ltz en YamHanzie schreef:standaard gaat de suzuki voor geen meter vind ik, maar met wat jumpingjet powerbox tuning en doma vliegt ie
Alle twee standaart
In de bochten suz pakken beter
en qua snelheid moest hij zeker niet onder doen
Btw het was van in Frankrijk
-
- Quadrunner
- Contacteer:
een yfz is ook nie echt bepaalt smal hèFrank MB schreef:Dat vind ik nu appels met peren vergelijken omdat een honda en yamaha nu eenmaal niet zo breed zijn als suzuki.4wheels schreef:Op motors TV was er een test tussen ltz en YamHanzie schreef:standaard gaat de suzuki voor geen meter vind ik, maar met wat jumpingjet powerbox tuning en doma vliegt ie
Alle twee standaart
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
Daar gaat het hem juist om he. Wie maakt er standaard een super goede quad.Frank MB schreef:Dat vind ik nu appels met peren vergelijken omdat een honda en yamaha nu eenmaal niet zo breed zijn als suzuki.4wheels schreef:Op motors TV was er een test tussen ltz en YamHanzie schreef:standaard gaat de suzuki voor geen meter vind ik, maar met wat jumpingjet powerbox tuning en doma vliegt ie
Alle twee standaart
Ik vind de vergelijking juist wel kunnen. Standaard met standaard.
LTR-450
Goes 520 max
Goes 520 max
een hoop mensen moeten noch even wennen dat er nu noch een heel goede 450 bij is vind ik alleen maar beter laat maar meer merken met een 450 komen
http://www.rockstarenergy.eu" onclick="window.open(this.href);return false;