[OPGELOST] probleempje bij blaster

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
stompie
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

[OPGELOST] probleempje bij blaster

Bericht door stompie »

starte vandaag menne blaster en der kwam vanvoor rook uit een darmpje, menne pa zei dat het niets was en dat het geen kwaad kon, maar er kwam ook veel rook uit de uitlaat. Vond ik niet normaal. ging kijken en der kwam aan een verbindingsstuk van de uitlaat een beetje naft uitgespoten , weet iemand wat dit kan zijn en wat je eraan kan doen?

greetz simon
Laatst gewijzigd door stompie op ma 17 apr, 2006 11:06, 2 keer totaal gewijzigd.
--HoNdA 400--
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

hoe kan er nu in hemelsnaam naft uit je uitlaat spuiten? heb je een foto van het darmpje dat je bedoelt?
greetz
stompie
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door stompie »

Robby schreef:hoe kan er nu in hemelsnaam naft uit je uitlaat spuiten? heb je een foto van het darmpje dat je bedoelt?
greetz
nee heb er geen foto van. De uitlaat is verbonden ongeveer in het midden en daar komt vochtdruppels uitgespoten :? ze ruiken wel naar naft dus denk toch dat er zekr naft bij is :kniktriest:
--HoNdA 400--
tuumke
Quadrider
Quadrider

Bericht door tuumke »

Hij staat misschien te rijk, of er is misschien water in de uitlaat gedreven tijdens het poetsen.
Eens goed doorlellen :duimhoog:
"Het is beter om je mond te houden en als idioot over te komen dan om hem open te doen en alle twijfel weg te nemen"
stompie
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door stompie »

tuumke schreef:Hij staat misschien te rijk, of er is misschien water in de uitlaat gedreven tijdens het poetsen.
Eens goed doorlellen :duimhoog:
dat heb ik ook gedaan, ik ben 5 km gaan rijden en echt goe doorgereden ma die blijft roken en da blijft er maar uitkomen :? enne die is sinds de vorige keer da ik gaan rijden ben niet gepoetst dusja...
--HoNdA 400--
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door BULLET-PROOF »

Da kan zijn dat hij te rijk staat ! :roll:

De mijne heeft da ook eens gedaan ,na een rit was het voorbij ,ik zou er mij niet zo veel van aantrekken ! :roll:

Ga mss nog eens doorperen ,dan gaat het mss weg ! :wink: :roll:
stompie
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door stompie »

ik hoop het :D kan ik mss ook iets fout gedaan hebben met mijn pinkers eraf te halen. Die werkten niet meer dus heb ik ze er maar af gehaald. Het was gewoon de draad overal losmaken en afhalen.
--HoNdA 400--
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

ik denk dat het wel zal phouden na een stevige rit ,zoals ik al zei mijne heeft dit ook al gedaan en na een rit was het voorbij ! :roll: :wink: :duimhoog:
stompie
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door stompie »

kevin-blaster schreef:ik denk dat het wel zal phouden na een stevige rit ,zoals ik al zei mijne heeft dit ook al gedaan en na een rit was het voorbij ! :roll: :wink: :duimhoog:
ké kzal het dan maar aannemen en de volgende keer eens zien :D

thnx vr te helpen

maar als iemand anders nog iets anders weet mag ie et altij zeggen hoor
--HoNdA 400--
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Ik hoop dat het helpt :knikduim: ,bij mij heeft het toch geholpen !

graag gedaan ! :wink: :engel: :mrgreen: :wink:

CU Kevin
JohnBeton
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door JohnBeton »

als hij te rijk afgesteld is dan ga je dat er niet uitkrijgen door een lange rit te maken, dan moet je de carburator tegoei afstellen.

Die benzine, komt die er constant uitgespoten of is dat enkel als je gas geeft ?

Ik vind het vreemd moest er naft uit de uitlaat spuiten, hij zou ook lang stilgevallen moeten zijn en verzuipen.
Robby
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door Robby »

JohnBeton schreef:als hij te rijk afgesteld is dan ga je dat er niet uitkrijgen door een lange rit te maken, dan moet je de carburator tegoei afstellen.

Die benzine, komt die er constant uitgespoten of is dat enkel als je gas geeft ?

Ik vind het vreemd moest er naft uit de uitlaat spuiten, hij zou ook lang stilgevallen moeten zijn en verzuipen.
voila dacht ik ook,wat kan is als hij koud staat dat er condens mee komt, de mijne had²dat ook, en daar wat olie bij en dat lijkt precies naft. Kzou me er niet te druk om maken, is goed gaan rijden,zolang hij goed start en rijd,geen zorgen.
greetz
stompie
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door stompie »

ja tis dus alleen als ik gas geef maar hij valt ook stil als je geen gas geeft :?
--HoNdA 400--
doubletracing
Quadracer
Quadracer

Bericht door doubletracing »

ik heb dat probleem eens gezien bij een blaster van ne maat en het probleem was uiteindelijk dat het v-blokje waar de kleppen opzitten tussen de carb en cilinder 1 van die lamellekes was afgebroken waardoor hij geen ralenti meer had...anders carb eens goed kuisen,sproeiers nakijken...
gas geven is niets , tis er blijven opzitten!

www.depannagedoublet.be
stompie
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door stompie »

doubletracing schreef:ik heb dat probleem eens gezien bij een blaster van ne maat en het probleem was uiteindelijk dat het v-blokje waar de kleppen opzitten tussen de carb en cilinder 1 van die lamellekes was afgebroken waardoor hij geen ralenti meer had...anders carb eens goed kuisen,sproeiers nakijken...
en als het dat v-blokje is, kan je er dan nog iets aan doen?
--HoNdA 400--
Plaats reactie