tnt km-teller
tnt km-teller
kan er mij iemand zeggen welke functies er op diene teller zit die je meekrijgt met de kit.heb zo'n een teller en denk niet dat hij echt goed werkt.het enige wat ik kan aflezen is de snelheid,dan heb je nog iets boven de snelheidmeter,weet echt niet wat dat is.tis bij een raptor.
zoals je hier ook al kan lezenBLUE BUCK schreef:links benzinemeter die niet werkt
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=11631
Re: tnt km-teller
zit die tnt km-teller bij de yamaha kitsuge schreef:kan er mij iemand zeggen welke functies er op diene teller zit die je meekrijgt met de kit.heb zo'n een teller en denk niet dat hij echt goed werkt.het enige wat ik kan aflezen is de snelheid,dan heb je nog iets boven de snelheidmeter,weet echt niet wat dat is.tis bij een raptor.
moet dat er normaal ook niet bij zijn mijne maat heeft die los moeten bijkopen in de winkel
in de toekomst .....
-
Nitro-eend
- Toeschouwer

Ik heb problemen met de TNT kilometerteller op m'n Blaster. Soms werkt hij niet en gaat het licht alleen aan. Andere keren valt hij uit tijdens het rijden en gaat na even terug aan en zegt dat ik 200 à 300 rij
Iemand een idee wat er kan schelen?
Toegevoegd na 5 uur 44 minuten:
Ik heb het gevonden. Blijkbaar zijn de draadjes aan de sensor van het wiel over. Weet er iemand toevallig hoeveel zo'n sensor kost?
Dank u
Iemand een idee wat er kan schelen?
Toegevoegd na 5 uur 44 minuten:
Ik heb het gevonden. Blijkbaar zijn de draadjes aan de sensor van het wiel over. Weet er iemand toevallig hoeveel zo'n sensor kost?
Dank u
Yamaha Blaster 2006 Special Edition
-
Nitro-eend
- Toeschouwer

Nee, de draadjes zaten vast gesoldeerd op geleiders in een buisje en je kan er zeer moeilijk aan daardoor en dan riskeer je ook da de draden elkaar gaan raken.
Iemand enig idee of quadcentrale vandaag open is? Anders ga ik straks even langs eens kijken voor zo'n sensor.
Iemand enig idee of quadcentrale vandaag open is? Anders ga ik straks even langs eens kijken voor zo'n sensor.
Yamaha Blaster 2006 Special Edition