voor alle 700R eigenaren!
voor alle 700R eigenaren!
Hier een link voor de fan die het niet doet en 2 andere onvolkomenheden. heel makkelijk te verhelpen is. (bij geen 1 rappy 700 doet ie het! Ook niet bij de mijne...) Engels taal noodzakelijk.
de 2e link is het service manueel voor de 700.
http://www.raptorforum.com/index.php/topic,2099.0.html
http://www.raptorforum.com/index.php/topic,2070.0.html
de 2e link is het service manueel voor de 700.
http://www.raptorforum.com/index.php/topic,2099.0.html
http://www.raptorforum.com/index.php/topic,2070.0.html
hmmmmmm. eat me..
Binnen 'n half uur staat de manual online op de manual page van DQT
Degene die toegang heeft tot 't raptor-forum mag de link daar ook posten :
http://movies.dqt.be/manuals
Bij deze staat ie online
Degene die toegang heeft tot 't raptor-forum mag de link daar ook posten :
http://movies.dqt.be/manuals
Bij deze staat ie online
Ja met de benzinepomp heb ik ook nog geen problemen gehad t is alleen dat de kabeltjes van de ventilator niet tegoei in staken!Vincenzo schreef:oei oei oei
ik ken mensen die ze ook hebben steken en nog geen problemen gehad
Greetz
Toegevoegd na 12 uur 9 minuten:
Om te testen of je kabeltjes los zitten kan je ook gewoon de groene stekker op je thermostaat
los trekken,die zit aan de rechterkant van de motor juist onder de waterdarm die onder de kader loopt aan de bovenkant en die in de motor gaat!als je deze stekker los trekt begint de ventilator te draaien als de kabeltjes tegoei in mekaar zouden zitten,zo niet moet je de kabeltjes onder de relais vanachter waar je boekje zit controleren!
Greetz
Yamaha Banshee 350 2011 (kleuren 2007)"Low-Rider"
kan er mij iemand uitleggen wat het problem juist is?moet de ventilator altijd werken nadat je hebt gereden.bij mij heeft hij een keer of drie gewerkt op bijna 1maand tijd.kan er anders iemand een foto plaatsen van waar die aansluiting zit en wat scheelt er met de benzine pomp?moet er een serie-nr. gecontroleerd worden?zo ja,waar moet ik gaan kijken?thx
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 142
- Lid geworden op: di 13 sep, 2005 20:05
- Locatie: W-Vlaanderen & Bayern
Die service manual in combinatie met die "fan bulletin" beschrijven mooi wat je moet doen.
Ik heb nog nooit mijn ventilator gehoord maar heb ook nog nooit het waarschuwingslampje aan gezien voor de motortemperatuur.
Ik heb desondanks eens gecheckt en kan volgende samenvatten. Die twee stekkertjes zijn de verbindingen van de "circuit breaker". Dat ding zit in een zwart hoesje met een witte plakband vast aan de kabel van je koplamprelais.
Om er gemakkelijk aan te geraken verwijder je het doosje met zekeringen, de koplamprelais en de ventilatorrelais.
Bij mij zaten die stekkertjes zoals beschreven ook niet helemaal in mekaar geduwd.
@Jenzie:
Je schrijft dat je de functie kan controleren door de fiche van je koelvloeistoftemperatuursensor af te trekken. Doe je dit met draaiende motor of enkel met contact aan Toen mijn kabeltjes nog nie goed zaten heb ik de fiche afgetrokken en bleef mijn computercontrolelamp branden en ging mij ventilator niet. Wanneer de kabeltjes goed in mekaar geduwd waren heb ik hetzelfde gedaan en toen ging mijn controlelampje pinkeren, maar mijn ventilator ging niet aan. Ik heb er nu wel niet op gelet of het pinkeren van het controlelampje de code weergaf van de sensor die ik afgetrokken had.
Ik denk van eerst eens naar een dealer te gaan en te vragen dat ie met die yamaha-tester eens probeert de ventilator aan te sturen (D51).
Ik vraag me sowieso de functie van die circuit breaker af Weet iemand voorwat die dient Als soort zekering voor de ventilatormotor
Dat van die Benzinepomp zie ik probleemlozer. Het is me bekend dat de benzine in USA in sommige staten van slechte kwaliteit is en dat dit ook nog afhankelijk van seizoen is is ook waar. Aangezien wij in Europa steeds goeie 98 of 95 Benzine tanken zouden er hier geen problemen mogen zeijn met vapour locking.
Ik heb nog nooit mijn ventilator gehoord maar heb ook nog nooit het waarschuwingslampje aan gezien voor de motortemperatuur.
Ik heb desondanks eens gecheckt en kan volgende samenvatten. Die twee stekkertjes zijn de verbindingen van de "circuit breaker". Dat ding zit in een zwart hoesje met een witte plakband vast aan de kabel van je koplamprelais.
Om er gemakkelijk aan te geraken verwijder je het doosje met zekeringen, de koplamprelais en de ventilatorrelais.
Bij mij zaten die stekkertjes zoals beschreven ook niet helemaal in mekaar geduwd.
@Jenzie:
Je schrijft dat je de functie kan controleren door de fiche van je koelvloeistoftemperatuursensor af te trekken. Doe je dit met draaiende motor of enkel met contact aan Toen mijn kabeltjes nog nie goed zaten heb ik de fiche afgetrokken en bleef mijn computercontrolelamp branden en ging mij ventilator niet. Wanneer de kabeltjes goed in mekaar geduwd waren heb ik hetzelfde gedaan en toen ging mijn controlelampje pinkeren, maar mijn ventilator ging niet aan. Ik heb er nu wel niet op gelet of het pinkeren van het controlelampje de code weergaf van de sensor die ik afgetrokken had.
Ik denk van eerst eens naar een dealer te gaan en te vragen dat ie met die yamaha-tester eens probeert de ventilator aan te sturen (D51).
Ik vraag me sowieso de functie van die circuit breaker af Weet iemand voorwat die dient Als soort zekering voor de ventilatormotor
Dat van die Benzinepomp zie ik probleemlozer. Het is me bekend dat de benzine in USA in sommige staten van slechte kwaliteit is en dat dit ook nog afhankelijk van seizoen is is ook waar. Aangezien wij in Europa steeds goeie 98 of 95 Benzine tanken zouden er hier geen problemen mogen zeijn met vapour locking.
-----------------
RAPTOR RULES
-----------------
RAPTOR RULES
-----------------