Ja maar je gaat toch ook geen standaard yfz met een standaard wtec vergelijken? Ik het wel goed dat ze standaard breed worden, maar zo wordt automatisch het bochtenwerk beter omdat de ltr al breed is. Dus dan kun je dat toch niet vergelijken
En natuurlijk standaard is standaard en misschien komt yamaha en honda straks ook wel met brede quads. Dat zou mooi zijn.
suzuki getest door jumpingjet en banshee-boy
standaard tegen standaard is de meest eerlijke test. in dezelfde categorie bedoel ik dan.
trx450 -yfz450 -ltz450
ieder zal nog zijn eigen smaak hebben.
de suzuki is nog maar net uit, ik vind het nog wat vroeg om nu al te spreken over een "betere" quad dan de trx450 of yfz450. let erop dat deze 2 al een hele tijd meedraaien in de crosswereld en dat de suzuki volledig nieuw is. eer de suzuki op punt staat ben je weer 1-2jaar verder.
ik heb er mee gereden en moet zeggen dat hij heel goed gaat, met andere uitlaat en powerbox. standaard gaat hij niet goed vind ik. hetgeen wat mij heel erg stoort aan de nieuwe suzuki is de plaatsing van alle spullen... al gekeken waar het oliereservoir zit? en de oliefilter? de batterij beperkt de ruimte aan het blok etc. voor het minste wat je moet sleutelen ben je verplicht je halve quad te demonteren. dit vind ik erg jammer. ook de manier voor het zadel open te doen is vragen om problemen vind ik, dat gaat binnen de kortste keren kapot.
slecht is hij niet, alles behalve! maar race ready is een groot en zwaar woord vind ik...
als je een ander stuurt wilt steken wat nodig is vind ik ben je onmiddelijk verplicht langere remleidingen te kopen omdat de standaard leidingen dan te kort zijn.
trx450 -yfz450 -ltz450
ieder zal nog zijn eigen smaak hebben.
de suzuki is nog maar net uit, ik vind het nog wat vroeg om nu al te spreken over een "betere" quad dan de trx450 of yfz450. let erop dat deze 2 al een hele tijd meedraaien in de crosswereld en dat de suzuki volledig nieuw is. eer de suzuki op punt staat ben je weer 1-2jaar verder.
ik heb er mee gereden en moet zeggen dat hij heel goed gaat, met andere uitlaat en powerbox. standaard gaat hij niet goed vind ik. hetgeen wat mij heel erg stoort aan de nieuwe suzuki is de plaatsing van alle spullen... al gekeken waar het oliereservoir zit? en de oliefilter? de batterij beperkt de ruimte aan het blok etc. voor het minste wat je moet sleutelen ben je verplicht je halve quad te demonteren. dit vind ik erg jammer. ook de manier voor het zadel open te doen is vragen om problemen vind ik, dat gaat binnen de kortste keren kapot.
slecht is hij niet, alles behalve! maar race ready is een groot en zwaar woord vind ik...
als je een ander stuurt wilt steken wat nodig is vind ik ben je onmiddelijk verplicht langere remleidingen te kopen omdat de standaard leidingen dan te kort zijn.
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
als je bij yamaha een ander(hoger) stuur wil steken , ben je ook genoodzaakt om ander remleidingen te steken
(als je 100 procnt zeker wil zijn)
(als je 100 procnt zeker wil zijn)
mijn eigen email adres is mattsvanlooy@hotmail.com
-
- Quadrunner
- Berichten: 867
- Lid geworden op: wo 10 mar, 2004 12:01
- Locatie: maaseik
- Contacteer:
k heb er vandaag wat aan gesleutelt en ik vindt dat k overal goed aan kanHanzie schreef:standaard tegen standaard is de meest eerlijke test. in dezelfde categorie bedoel ik dan.
trx450 -yfz450 -ltz450
ieder zal nog zijn eigen smaak hebben.
de suzuki is nog maar net uit, ik vind het nog wat vroeg om nu al te spreken over een "betere" quad dan de trx450 of yfz450. let erop dat deze 2 al een hele tijd meedraaien in de crosswereld en dat de suzuki volledig nieuw is. eer de suzuki op punt staat ben je weer 1-2jaar verder.
ik heb er mee gereden en moet zeggen dat hij heel goed gaat, met andere uitlaat en powerbox. standaard gaat hij niet goed vind ik. hetgeen wat mij heel erg stoort aan de nieuwe suzuki is de plaatsing van alle spullen... al gekeken waar het oliereservoir zit? en de oliefilter? de batterij beperkt de ruimte aan het blok etc. voor het minste wat je moet sleutelen ben je verplicht je halve quad te demonteren. dit vind ik erg jammer. ook de manier voor het zadel open te doen is vragen om problemen vind ik, dat gaat binnen de kortste keren kapot.
slecht is hij niet, alles behalve! maar race ready is een groot en zwaar woord vind ik...
als je een ander stuurt wilt steken wat nodig is vind ik ben je onmiddelijk verplicht langere remleidingen te kopen omdat de standaard leidingen dan te kort zijn.
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Natuurlijk moet standaard met standaard vergeleken worden. En vergelijken met een W-tec is natuurlijk niet de bedoeling, dan spreken we niet meer over eenzelfde budget.
Het is goed dat er een 450 uitgekomen is die standaard al breder staat en hopelijk ook redelijk goeie vering heeft. Laat ons hopen dat Yamaha en Honda volgende jaar ook met bredere quads uitkomen Goed voor de concurrentie
Het is goed dat er een 450 uitgekomen is die standaard al breder staat en hopelijk ook redelijk goeie vering heeft. Laat ons hopen dat Yamaha en Honda volgende jaar ook met bredere quads uitkomen Goed voor de concurrentie
Geen tijd meer ... dus geen quad meer.