LT-R450 eindelijk aangekomen
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 185
- Lid geworden op: wo 02 mar, 2005 13:25
- Locatie: Kester-Gooik
- Contacteer:
hihidixie schreef:schoon bakske
binnekort staan der alleen witte suzuki's aan de start in Vollezele
rock on
<<RZR900XP2011>>
<<LT-R450 2006>>
<<TRX330R 1989>>
<<TRX250R 1989>>
<<ATC250R 1986>>
http://www.quadperformance.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Member of Quadperformance Racing Team
<<LT-R450 2006>>
<<TRX330R 1989>>
<<TRX250R 1989>>
<<ATC250R 1986>>
http://www.quadperformance.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Member of Quadperformance Racing Team
-
- Quadrunner
- Berichten: 528
- Lid geworden op: ma 19 sep, 2005 08:19
- Locatie: Gent
mooi quadje, ik hoop ook voor jouw dat het de goede methode is, motor zal rap los zijn das een feit maar volgens mij ook al veel slijtage opgelopen... rij toch eerst een tank of twee rustig dat alles rustig kan loskomen en zich zetten, en hem dan is goed belasten in zware ondergrond dat de cilinder is goed gezet word, maar toch niet een nieuwe quad bijna onbelast in hoge toeren jagen ze zal niet direct kapot vliegen maar...Teunie schreef:Ik krijg echt de tranen in de ogen als ik zie hoe je die quad afbeult...
Hoop voor jou dat het echt de goede inrijmethode is hoor, ik zou het niet over mn hart kunnen verkrijgen...
mensen die op deze wijze roderen hebben volgens mij nog nooit een motor vanbinnen gezien,of begrijpen weinig van techniek, maar enfin ieder zijn methode ! veel geluk met u speeltje !
-
- Quad GOD
- Berichten: 7138
- Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
- Locatie: Beselare
- Contacteer:
Bestaan verschillende meningen over. Wij roderen ook niet overdreven veel maar volgende zaken vind ik belangrijk :Bartie schreef:Volgens motoman is het juist wel de goede manierbrutus32 schreef:ferme quad, maar beetje roderen kan nooit kwaad, ne nagelnieuwe motor al direkt in hoge toeren jagen zou ik nie direkt doen
http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm
1. Vooral het proces van opwarmen en afkoelen is belangrijk (5 min-10 min-15 min rijden en tussenin VOLLEDIG koud laten worden)
2. Doortrekken mag maar vanaf dat motor op hoog toerental is direct terug gas minderen
3. Beter op 't gemak rijden dan stationair laten warm draaien
4. Naar mijn gedacht rodeer je beter op een crossparcourtje dan op de baan omdat je op de baan te lang aan zelfde toerental rijdt. Net het variëren van toerental is belangrijk.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Easy Quadrider
- Berichten: 185
- Lid geworden op: wo 02 mar, 2005 13:25
- Locatie: Kester-Gooik
- Contacteer:
dit is de methode die wij volgenNo Limit YFZ schreef:Bestaan verschillende meningen over. Wij roderen ook niet overdreven veel maar volgende zaken vind ik belangrijk :Bartie schreef:Volgens motoman is het juist wel de goede manierbrutus32 schreef:ferme quad, maar beetje roderen kan nooit kwaad, ne nagelnieuwe motor al direkt in hoge toeren jagen zou ik nie direkt doen
http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm
1. Vooral het proces van opwarmen en afkoelen is belangrijk (5 min-10 min-15 min rijden en tussenin VOLLEDIG koud laten worden)
2. Doortrekken mag maar vanaf dat motor op hoog toerental is direct terug gas minderen
3. Beter op 't gemak rijden dan stationair laten warm draaien
4. Naar mijn gedacht rodeer je beter op een crossparcourtje dan op de baan omdat je op de baan te lang aan zelfde toerental rijdt. Net het variëren van toerental is belangrijk.
en al die negatieve commentaar je was er niet eens bij dus wat kun je nu afleiden van enkele foto's?
<<RZR900XP2011>>
<<LT-R450 2006>>
<<TRX330R 1989>>
<<TRX250R 1989>>
<<ATC250R 1986>>
http://www.quadperformance.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Member of Quadperformance Racing Team
<<LT-R450 2006>>
<<TRX330R 1989>>
<<TRX250R 1989>>
<<ATC250R 1986>>
http://www.quadperformance.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Member of Quadperformance Racing Team
No Limit YFZ schreef:Bestaan verschillende meningen over. Wij roderen ook niet overdreven veel maar volgende zaken vind ik belangrijk :Bartie schreef:Volgens motoman is het juist wel de goede manierbrutus32 schreef:ferme quad, maar beetje roderen kan nooit kwaad, ne nagelnieuwe motor al direkt in hoge toeren jagen zou ik nie direkt doen
http://www.mototuneusa.com/break_in_secrets.htm
1. Vooral het proces van opwarmen en afkoelen is belangrijk (5 min-10 min-15 min rijden en tussenin VOLLEDIG koud laten worden)
2. Doortrekken mag maar vanaf dat motor op hoog toerental is direct terug gas minderen
3. Beter op 't gemak rijden dan stationair laten warm draaien
4. Naar mijn gedacht rodeer je beter op een crossparcourtje dan op de baan omdat je op de baan te lang aan zelfde toerental rijdt. Net het variëren van toerental is belangrijk.
Klopt volledig, komt ook overeen met de techniek van motoman.
Wat is superslecht
- stationair lang laten draaien (dus onbelast)
- onbelast op hoge toeren laten draaien
- op het zelfde toerental rijden
Dus ideale is op een crossparcourtje door de versnellingen heen gaan.
Wel eerst rustig warm rijden ! maar dat moet je altijd doen.
LTR-450
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Goes 520 max
Member of Quadperformance Racing Team
Dat ligt eraan hoe je hem inrijdtSg6 schreef:very nice! volgende week westdorpe?
en weet er iemand hoe het nu zit met de piston? moet die ook vervangen worden om de 50 u ofzo?
Sorry voor de nutteloze post
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"