quadje schreef:hey
ik heb zaterdag avond rond half 8
6 quads gezien

bij het gemeente huis
ze reden richting turnhout
ik heb niet goed kunnen zien wat voor quads het waren
ik ben dus erg benieuwd of het iemand van dit form was
kunnen we meschien een iets afspreken om een leuke rit te maken
greetz peter

Hoi Peter ,
ik ben 1 van die andere 5 quad maten van harley .
Ik zal mij eigen hier maar even voor stellen want zie geen voorstel topic !
Hallo allemaal ik ben Patrick (de drifter op het parkeerplaats van het gemeente huis

)
Momenteel rijd ik op een Barossa 250 cc maar ben al een beetje aan het orienteren voor een quad met meer vermogen , mijn voorkeur gaat uit naar een Raptor 660 of 700 maar ben er nog niet uit .
Heb voorheen cross motor gereden yamaha yz 250 cc , maar was een hobby van/voor mij alleen , voor mijn vriendin was het niet zo leuk want die stond daar maar langs de kant vandaar dat ik heb besloten een jaar geleden om mijn crossmotor te verkopen en zijn we een quad gaan kopen .
We zijn samen met onze vrienden (het andere stelletje van de 5 maten van harley ) een quad gaan kopen maar ipv een crosser werd het een utility de Linhai 260 , naar een paar maandjes begon ik dan ook erg het cros gedeelte te missen , en vonden onze vriendinnen het tijd dat we toch maar een crosser moesten aanschaffen , de dames bleven op de utility`s rijden .
Nu zijn we weer een aantal maanden verder en ondanks ik erg veel plezier aan mijn Barossa heb beleefd , wil ik toch iets met meer vermogen , de uitdaging is er niet meer , en voor Harley vind ik het ook sneu , want als we samen gaan rijden met zijn allen moet hij telkens stoppen op zijn

die te snel is voor mijn Barossa`tje

Heeft iemand nog suggesties voor een goeie quad met flink wat vermogen anders dan de raptor