zeker wel een koopjeadlyRocky schreef:4000 Euro omdat 1 velg en band kapot waren gegaan.
Anders 4200 Euro
Echt een koopje ben er dan zeker blij mee en ga ook proberen te laten keuren
voor kenteken
Mijn eerste zwaardere quad
-
adlyRocky
- Easy Quadrider

- Contacteer:
Ik heb de importeur gesproken denk dat ik zelf maar dealer wordt...timo schreef:bij ons kun je altijd terecht voor je stukken wij zijn officieel verdeler van polarisadlyRocky schreef:Ben nu nog opzoek naar achtervelg die is kapot...
als je interesse hebt laat maar iets weten
grt timo
Velg kost hier 219 Euro ex btw
Band kost 129 Euro ex btw
Wat een prijzen zeg
Reken voor de gein is even om
460 Gulden voor een velg 300 gulden voor een band
750 gulden voor dit
Die zijn niet wijs met zulke bedragen
Linhai 260 Black Forest Edition and Polaris Predator 500
-
adlyRocky
- Easy Quadrider

- Contacteer:
Volgens mij pas dat niet ik moet ronde binnenkanten hebben anders sluit dat niet aan..JohnBeton schreef:zoals hier al eerder gezegd, de velgen van een LTZ-400 passen ook.
Kijk gewoon even uit achter een 2dehands velgensetje, dat komt hier regelmatig in de koopjeshoek.
Kijk hier eens naar.. volgens mij gaat dat niet passen..

-
adlyRocky
- Easy Quadrider

- Contacteer:
Ja maar ik ben ook nog maar 24 en moet ook nog hard werken voor elke cent..Teunie schreef:Ronde binnenkanten?
Het gaat om de monteringsgaten...ze passen echt wel hoor.
En ja, quadonderdelen zijn inderdaad duur. Maarja dat is met elke hobby![]()
Maar als je zeg dat ze passen dan koop ik ze wel van mika
-
epix no-fear
- Quad Expert

sjonge zitte we hier nu te steggelen over wie er meer of minder moet werken
ik kan je vertellen adly dat er veel jongere mensen zijn dan jij die een quad rijden die meer onderhoud nodig heeft
dus ik denkt niet echt dat je veel te klagen hebt en jaa hoeveel je aan je hobby wil besteden is ieder zijn beslissing
greetzz
ik kan je vertellen adly dat er veel jongere mensen zijn dan jij die een quad rijden die meer onderhoud nodig heeft
dus ik denkt niet echt dat je veel te klagen hebt en jaa hoeveel je aan je hobby wil besteden is ieder zijn beslissing
greetzz
CustomCoatingsHelvoirt
Hmm waarom zou de belasting voor jou anders zijn dan voor mij?adlyRocky schreef:Ja ik werk wat harder dan jou ik mag 19% belasting afdragenTeunie schreef:Ik ben 23 dus![]()
Werk maar een beetje door he!
Was maar grapje hoor
Maar ik hoor mensen altijd klagen dat het zo duur is, tja het is niet goedkoop maar dat weet je wanneer je een quad koopt he.
Als je het geld er niet voor over hebt dan moet je andere hobby zoeken, gaan fietsen enzo
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
adlyRocky
- Easy Quadrider

- Contacteer:
Mijn vader is niet voor niets belg gewordenTeunie schreef:Hmm waarom zou de belasting voor jou anders zijn dan voor mij?adlyRocky schreef:Ja ik werk wat harder dan jou ik mag 19% belasting afdragenTeunie schreef:Ik ben 23 dus![]()
Werk maar een beetje door he!![]()
Was maar grapje hoor![]()
Maar ik hoor mensen altijd klagen dat het zo duur is, tja het is niet goedkoop maar dat weet je wanneer je een quad koopt he.
Als je het geld er niet voor over hebt dan moet je andere hobby zoeken, gaan fietsen enzo
-
adlyRocky
- Easy Quadrider

- Contacteer:
Grapjas ze passen voor geen meterTeunie schreef:Ronde binnenkanten?
VELGEN VAN EEN KFX400 of LTD 400 PASSEN NIET OP EEN POLARIS
Quote:adlyRocky schreef:Grapjas ze passen voor geen meterTeunie schreef:Ronde binnenkanten?
5 uur voor jan *** op en neer gereden
![]()
VELGEN VAN EEN KFX400 of LTD 400 PASSEN NIET OP EEN POLARIS
We thought Polaris' decision to use nonstandard 10-inch wheels in the rear, which also included a proprietary bolt pattern, was a miscue, and apparently its engineers agreed. While the '03 Predator came with high-quality pieces from Douglas, the odd size caused some buyers to resort to new aftermarket wheels to run their tires of choice. The '04 Predator comes with traditional 9-inch wheels in the now-standard "Honda 400EX" bolt pattern.
http://www.atvrideronline.com/tested/10 ... dator_500/
Het blijkt dus zo te zijn dat de Predator's van 2004 en jonger wel met de Honda/KFX/Z velgen werken.
Dat wist ik helaas niet. Buurman heeft ook een Predator en bij hem passen die velgen wel gewoon. Helaas hebben ze dat dus blijkbaar omgegooid vanaf de 2004 modellen...
Het is wel een optie om nieuwe gaatjes te boren in de velg, dat wordt wel vaker gedaan.
Vervelend dat je er 5uur voor hebt moeten rijden en het dan niet past.
DQT -Dangerous Quadracing Team-