neeroeteren

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
JohnBeton
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door JohnBeton »

dat is goed nieuws, proficiat voor jullie inzet :applaus:
Was nog van plan na te komen, maar kreeg nog een late klant...
tuumke
Quadrider
Quadrider

Bericht door tuumke »

Das goed nieuws :applaus:
"Het is beter om je mond te houden en als idioot over te komen dan om hem open te doen en alle twijfel weg te nemen"
Domi
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Domi »

Banshee-Boy schreef:we hebbe gewonnen neeroeteren heeft vergunnig nu kunne ze alles n orde maken geluidsmuren en bouwvergunnigen enzo :buig: ik en niels waren aleen aanwezig van quadters vindt het wel fijn dat her eidereen zoveel moeite doet voor het parcour echt fijn ! als het er hier op aan komt zie je geen kat maar wel allemaal groten monde :applaus:
I've heard it before...
Banshee-Boy
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Banshee-Boy »

Domi schreef:
Banshee-Boy schreef:we hebbe gewonnen neeroeteren heeft vergunnig nu kunne ze alles n orde maken geluidsmuren en bouwvergunnigen enzo :buig: ik en niels waren aleen aanwezig van quadters vindt het wel fijn dat her eidereen zoveel moeite doet voor het parcour echt fijn ! als het er hier op aan komt zie je geen kat maar wel allemaal groten monde :applaus:
I've heard it before...
hoe bedoel je domi
::::::: team dqt ::::::::::::

www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Domi
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Domi »

Banshee-Boy schreef:
Domi schreef:
I've heard it before...
hoe bedoel je domi
Ik bedoel dat je gelijk hebt wat je hier zegt. Er zijn hier vaker reclamaties, maar er wordt bijna nooit actie ondernomen... Tot nu dan! Vind het voor de parcoursfreaks leuk dat neeroeteren er weer bij gerekend mag worden :applaus:
Plaats reactie