ja ok dat klopt
maar als ik hem net als in de stad of op het werk
aan een paal zet met alarm
dan zullen ze hem toch niet gemakelijk mee nemen
toch
ik vind het gewoon klote dat je daar naar moet lijken
bij een aankoop of ze hem snel pikken
en diefstal verzekeren net als all risk
dit kan toch ook of niet
gr peter
Het hangt ervanaf wat je onder crossen verstaat.
Als je echt voor het ruige werk gaat dan heeft je quad toch wel wat extra onderhoud nodig na het crossen op zondag wil je er veilig mee naar je werk kunnen. (zeker als je een keertje over de kop vliegt)
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
hij heeft dus ook een auto thuis maar hij gebruikt hem bijna nooit, zijn vrouw is er elke dag mee werken, crossen doet hij ook samen met ons mee, crossen is dus bij ons van veld naar veld rijden en daar een beetje op crossen, nooit op parcour
Hey,
Ik zag dit onderwerp een beetje laat. Maar ik ben al vanaf mijne 10e ongeveer gek van quads. Met 12 jaar zei ik al dat een quad het eerste is wat ik ga halen.
Ik heb me de laatste jaren verdiept in de Yamaha Raptor 660. Ik ga deze dus halen voor gewoon mee over de weg te toeren. Zoals je ook met een Harley doet bijv.
Ik zeg dit al jaren en het word steeds erger. Auto's boeien mij totaal niet. Laat me kiezen tussen een dikke mercedes of een yamaha raptor. Ik hoef denk ik niet te zeggen waarvoor ik ga.
Maar igg volgens mij, is het heel goed te doen. Alleen je moet hem goed onderhouden, smeren, filters vervangen noem maar op. Alleen op z'n tijd.
Tja, crossen, ben ik niet van plan. Natuurlijk wel es door wat veldjes rijden ofzo, maar niet echt zwaar crossen.
En in mijn ogen, is het dan heeel goed te doen.
hoi kees
ik heb gisteren een brief gehad van mijn verzekring
ik krijg na 7 maanden wachte toch mijn geld
en ga nu dus rustig opzoek naar een mooie raptor
stompie
jij ook bedankt voor de info
als jou collega bijna alles op de quad doet
moet het goed te doen zijn niet dan
nogmaals bedankt voor de info