Warrior blokkeert

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
JohnBeton
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door JohnBeton »

euhm, misschien domme vraag, maar is je handrem nog aangekoppeld ?
Misschien dat deze geblokkeerd heeft door wat vuil of zo... ?
Domi
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Domi »

AlfA schreef:
Domi schreef:@ keesie: een warmloper? Zou kunnen, want hebben een 4 uur aan een stuk gereden.

Ik hoop het ieg niet meer ad hand te krijgen want was best wel ff verschieten. :duimlaag:
Voordat ie vastliep, heb je toen lang in de hoge toeren gereden, of tegen topsnelheid?
Heb je even gewacht, nadat ie blokkeerde?
Misschien dat ie daardoor is afgekoeld? En achteraf zal je wel wat rustiger gereden hebben uit schrik ofzo...
En dan werd ie niet meer zo warm, kijk eens als al je koelvinnen op 't blok nog in orde zijn, als er geen slijk ofzo tussenzite.

Dus met wa geluk komt da niemeer voor :)
IK heb de hele dag maar rond de 80/h gereden en niet aan topsnelheid. Nadat ie blokkeerde, heb ik hem 5 min stil laten staan en ben toen terug vertrokken en inderdaad nie echt doorgetrokken :)

Och ja, we zullen wel zien wat de toekomst brengt :p
Mika
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Mika »

Hopelijk heb je niks aan je versnellingsbak. Heb dat ook gehad met m'n Warrior, maar weet al niet meer hoe dat toen gebeurt is :oops:
Domi
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Domi »

En wat is er toen bij jou moeten gebeuren?
Dozo
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Dozo »

Blokkeren heb ik al wel gehad :) (motor koud,lage snelheid,te lage versnelling)
dan staat de boel achter inderdaad stil :punk: (dikke remsporen)
Handrem kan ie niet vergeten zijn
(als die eropstaat draait de motor nog maar een kwart van wat hij kan dmv een begrenzer
(ondekte ik op mijn 2004 warrior door weg te willen rijden met de handrem erop :D )
Ik merk wel dat hij een hele hoge compressie heeft
als ik hem laat afslaan in zijn derde/vierde versnelling(door zelf te prutsen aan mijn stationair schroef :wink:)
( ik hou ervan dattie wat laag stationair loopt dan PLOPT ie zo lekker :rock: ) en laat mijn koppel opkomen dan blokkeert hij achter en duwt hem er niet doorheen :duimhoog:
Moet ik er nog wel bij zeggen dat mijn achterbanden aan vervanging toe zijn.(erg veel grip hebben ze niiet meer) :mrgreen:
Plaats reactie