Iemand uit de UK bied me een Raptor660R aan 1200€ aan...
Iemand uit de UK bied me een Raptor660R aan 1200€ aan...
Hallo mensenik heb een vraagje.
Ik kan een yamaha raptor 660cc Bj 2001 kopen voor 1200 euro, ik heb overal gekeken maar de prijzen zijn een heel stuk hoger. Er is iemand uit U.K die wil zijn Quad kwijt en alles wil gaan betalen ( persoonlijk vertrouw ik het dus helemaal niet) dus export en inport regels en + papieren etc. Hij zegt dat de Raptor helemaal goed is en goed onderhouden is zonder enige motorische problemen. IK ben namelijk noob hierin dus ik vroeg me af of ik hier niet in de maling wordt genomen... overgens ik ben niet van plan om snel toe tehappen..
Graag jullie advies..
thx.
Ik kan een yamaha raptor 660cc Bj 2001 kopen voor 1200 euro, ik heb overal gekeken maar de prijzen zijn een heel stuk hoger. Er is iemand uit U.K die wil zijn Quad kwijt en alles wil gaan betalen ( persoonlijk vertrouw ik het dus helemaal niet) dus export en inport regels en + papieren etc. Hij zegt dat de Raptor helemaal goed is en goed onderhouden is zonder enige motorische problemen. IK ben namelijk noob hierin dus ik vroeg me af of ik hier niet in de maling wordt genomen... overgens ik ben niet van plan om snel toe tehappen..
Graag jullie advies..
thx.
Niet in trappen, die prijs kan gewoon niet, tenzij de versnellingsbak al compleet vaneen ligt, de starterclutch naar de vaantjes is, en de piston gemalen is
'Meestal' zijn dat oplichters.
Laat me raden, je moet waarschijnlijk eerst betalen via een 3th party firma die het volledige betalingsverkeer regelt ?
-> je zou niet de eerste zijn die z'n geld zo kwijt geraakt. En waarschijnlijk ook niet de laatste.
'Meestal' zijn dat oplichters.
Laat me raden, je moet waarschijnlijk eerst betalen via een 3th party firma die het volledige betalingsverkeer regelt ?
-> je zou niet de eerste zijn die z'n geld zo kwijt geraakt. En waarschijnlijk ook niet de laatste.
-
- Quadracer
haha jah er moet via een escrow service zo 3de persoon.. maar ik had de kopie van zijn paspoort gevraagt en zijn telefoon nummer.. maar wat ik kreeg was een Engelse paspoort en een Romeense Mobile haha domheid.. Dus nu weet ik cker dat die wil Fucken.. dus ik ga hem zo ff een mail sturen en alles wat ik kan typen neerzetten haha
dankjewel jongens .
dankjewel jongens .
-
- Quadrider