dacht dat sandy ramon met technoflex rijdt op de zwarte w-tec.Hanzie schreef:wist niet dat je er voor moest betalen. is idd zonde om geld uit te geven voor niet-teamleden...No Limit YFZ schreef:Ik heb nu precies ook geen geld op hoopjes liggen om ook foto's andere piloten te betalen hoor... Is super mooie strijd momenteel in MCLB (behalve dan voor eerste plaats...), ook van de niet W-tec rijders zoals Sunny.Hanzie schreef:mooie foto's maar ik zou volgende keer ook eens wat foto's trekken van andere rijders dan enkel w-tec, is ook eens fijn om naar te kijken he![]()
rijdt er niemand met TF vering op wtec in mclb?
MCLB Laarne
-
- Quadracer
-
- Quad GOD
- Contacteer:
We zijn nog steeds aan het testen met Technoflex en twee sets zijn reeds geleverd maar moeten nog eens afspreken met Bart om fijn af te stellen.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
mooie foto's 

yfz 450 2007 se : blingstar bumper, verbreeders, GYT-R uilaat, carbon hood, leagers stuurstang, vls stuur, pro designe killswitch, yamaha one indus. rol powermadd hk, one nummerbord, quadracing nerfs, quadracing tankdop.
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=208
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=208
inderdaad dutstje, Nifin maakt prachtige foto's in vergelijking met vele anderen. heb tot nu toe enkel nog maar mooie pics gezien van hem. Dus mensen, allemaal eens surfen naar www.nifin.beDutje#82 schreef:nee, foto's zijn getrokken door jeffery fierens.. aka NIFN !
hij is huisfotograaf van planetquad racing neemt dus enkel foto's van die rijders..
ik vindt dat zijn naam meer vermeld mag worden !
grtzz
als jullie een opdrachtje hebben voor hem,gelijk wat, mail hem even
@dutstje, proficiat met eerste podium.