Teunie schreef:Misschien moet je de KFX/Z400 meenemen in je lijstje. Zit tussen 350 en 660 in.
(hint hint )
dilema
-
- Quad Expert
- Contacteer:
als het je eerste quad is ga dan voor de 350, en wees gerust als je daarmee goed kan rijden en je complete gas kunt benutten dan kan je in het veld gerust mee met gasten die een 700 hebben. CC's betekenen niet veel,maar de rijder wel. Ook qua onderhoud ligt de 350 heel wat simpeler en goedkoper. Ik zeg het nogmaals,degenen die zeggen dat een warrior of raptor 350 te sloom is die hebben er nog geen gehad. En staar jullie aub niet blind op een 700. Mooie quad, maar niet voor MX,tenzij je veel geld hebt. is meer een all-round quad,je kan vannalles wat meepikken. En wat de 450 betreft=> Subliem volgens mij maar aleen gebouwd voor supermotard en Mx, als alrounder heeft hij teveel onderhoud nodig.
greetz
greetz
Een warrior of raptor 350 is een zeer goede beginnersquad, ben er zelf ook mee begonnen (warrior).
Nu rijd ik met de Raptor 660, die heeft wel meer vermogen, dat voel je wel een pak, maar dat wordt je ook weer gewoon. Maar de warrior kan gerust mee met de raptor 660, enkel trekt hij iets minder door.
Als 6500 je budget is zou ik voor een 2de hands LTZ400 of een Raptor 660 gaan en in't begin wat rustig aan doen en de quad leren kennen.
Als je toch maar rond de 4000 wil gaan zou ik voor een 350cc gaan.
Nu rijd ik met de Raptor 660, die heeft wel meer vermogen, dat voel je wel een pak, maar dat wordt je ook weer gewoon. Maar de warrior kan gerust mee met de raptor 660, enkel trekt hij iets minder door.
Als 6500 je budget is zou ik voor een 2de hands LTZ400 of een Raptor 660 gaan en in't begin wat rustig aan doen en de quad leren kennen.
JohnBeton schreef:...
Dan zou ik eerder voor nieuwe Z400 gaan, 6600 euro voor 2006 model http://www.motokaiser.com
-
- Easy Quadrider
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=12688
den 350 is wel de max van een quad,maar hij staat veel te smal vind ik.
den 350 is wel de max van een quad,maar hij staat veel te smal vind ik.