GasGas 450

Welke quad is voor mijn doeleinden best geschikt?
SlOoT
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door SlOoT »

Je wilt heel snel gaan en je neemt een Raptor 660 ? :? :?

Dan had ik me zo'n E-ATV 950 LC8 genomen :mrgreen: :crossercool:

EDIT: 38PK vs 98PK :applaus:
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
Alfredo
Quadracer
Quadracer

Bericht door Alfredo »

Afbeelding

185 km/u
epix no-fear
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door epix no-fear »

k zou ook nie voor de 660 gaan.
ze zijn helemaal niet zo snel als die 660cc je laat denken.
het probleem is gewoon dat veel mensen denken als ik snel wil moet ik een quad kopen met het grootste getal maar dat is helemaal niet zo.
koop een banshee en dan rij je een 660 ook stront voor z'n ogen dat weten genoeg mensen hier.
daar komt nog bij zoals al werd gezegt een quad is echt NIET gemaakt om hard mee te rijden ze zijn gemaakt om hard te trekken ze hebben veel koppel en worden zo ligt mogelijk gemaakt.
dus als je hard wil gaan is een quad 100% zeker niet wat je zoekt + ik denk dat als jij 160 op je quad rijd over de weg dat je al snel je broek vol hebt zitten k heb het geprobeert en ik kan je vertellen dat is echt geen pretje.

greetzz
CustomCoatingsHelvoirt
mr.
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door mr. »

idd met die snelheid tril je van je quad af :lol:
yfz 450 2007 se : blingstar bumper, verbreeders, GYT-R uilaat, carbon hood, leagers stuurstang, vls stuur, pro designe killswitch, yamaha one indus. rol powermadd hk, one nummerbord, quadracing nerfs, quadracing tankdop.
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=208
epix no-fear
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door epix no-fear »

mr. schreef:idd met die snelheid tril je van je quad af :lol:

nja het ging me er meer om als je 160 rijd met een quad en je rijd door een kuiltje en je vangt die tik niet goed op dan ben je 2 seconde later wel een asfalt pannekoek
CustomCoatingsHelvoirt
mr.
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door mr. »

yamaha tri-z schreef:
mr. schreef:idd met die snelheid tril je van je quad af :lol:

nja het ging me er meer om als je 160 rijd met een quad en je rijd door een kuiltje en je vangt die tik niet goed op dan ben je 2 seconde later wel een asfalt pannekoek
ja daar heb je helemaal gelijk in
yfz 450 2007 se : blingstar bumper, verbreeders, GYT-R uilaat, carbon hood, leagers stuurstang, vls stuur, pro designe killswitch, yamaha one indus. rol powermadd hk, one nummerbord, quadracing nerfs, quadracing tankdop.
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=208
Steffen
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Steffen »

zo, ik heb dit even opgekuist

Gareth, hou je koest he

Steffen
bkvj
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door bkvj »

ik denk dat als jij 160 op je quad rijd over de weg dat je al snel je broek vol hebt zitten k heb het geprobeert en ik kan je vertellen dat is echt geen pretje.
wat, met je broek vol zitten of 160 gaan :afgestudeerd:

:D
Momenteel: Raptor 660
Hiervoor: Yamaha Badger 80, Yamaha Banshee
Suzuki
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door Suzuki »

160 km/h. Dat haal je nergens en als je al hard gaat zul je net zien dat die ***** wouten prenten staan uit te delen.
Wat doen we bij 2500 toeren?
Terugskakeln en gas erop.
davyrox
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door davyrox »

yamaha tri-z schreef:k zou ook nie voor de 660 gaan.
ze zijn helemaal niet zo snel als die 660cc je laat denken.
het probleem is gewoon dat veel mensen denken als ik snel wil moet ik een quad kopen met het grootste getal maar dat is helemaal niet zo.
koop een banshee en dan rij je een 660 ook ****** voor z'n ogen dat weten genoeg mensen hier.
daar komt nog bij zoals al werd gezegt een quad is echt NIET gemaakt om hard mee te rijden ze zijn gemaakt om hard te trekken ze hebben veel koppel en worden zo ligt mogelijk gemaakt.
dus als je hard wil gaan is een quad 100% zeker niet wat je zoekt + ik denk dat als jij 160 op je quad rijd over de weg dat je al snel je broek vol hebt zitten k heb het geprobeert en ik kan je vertellen dat is echt geen pretje.

greetzz
Das waar, ik moet met mijn z400 zeker niet onderdoen voor een 660 raptor, op toeren moeten die zelfs nog oppassen maar in lage toeren,(hernemingen) moet ik wel het onderspit delven.

Zoals al gezegd laat je niet verleiden door veel CC, mijn broer had de 660 en nu de 700 (BOM, daar sta je helemaal nergens tegen) dus daarom weet ik dat.
Plaats reactie