Uitlaat z400
pff heb de prijs van ralph gekregen van een slip-on pro circuit... ik weet het echt niet... tuurlijk zal de PC beter zijn als de rino... maar in hoeverre? genoeg om 100euro extra te betalen...
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Quad GOD
- Berichten: 7138
- Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
- Locatie: Beselare
- Contacteer:
Wat gaat je Rino kosten ?
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
aha zo bedoel je.
ik weet het niet, ik wil allesinds de rino proberen, wie niet probeert zal het ook noait weten! ook is de standaard voorbocht van de Z en KFX al heel dik, dus die is eigenlijk al vrij goed opzich, maar het kan natuurlijk altijd beter, ben nog op een prijs aan het wachten van iemand, ik heb al een prijs van nikolas en marco.
ik weet het niet, ik wil allesinds de rino proberen, wie niet probeert zal het ook noait weten! ook is de standaard voorbocht van de Z en KFX al heel dik, dus die is eigenlijk al vrij goed opzich, maar het kan natuurlijk altijd beter, ben nog op een prijs aan het wachten van iemand, ik heb al een prijs van nikolas en marco.
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Quad Expert
- Berichten: 2757
- Lid geworden op: ma 18 aug, 2003 09:23
- Locatie: Wingene (W-Vl), België
idd daar heb je een punt.
maar kijk es naar de lengte van alle aftermarket headers en vergelijk die es met de stock header. Allemaal veel korter zonder die "ommetoer" onder en langs de ventilator.
En de lengte doet veel aan de manier waarop (en of) je motor vermogen wint, en als ik dat zo zie dan lijkt het alsof onze standaard uitlaatbocht iets te lang is.
maar kijk es naar de lengte van alle aftermarket headers en vergelijk die es met de stock header. Allemaal veel korter zonder die "ommetoer" onder en langs de ventilator.
En de lengte doet veel aan de manier waarop (en of) je motor vermogen wint, en als ik dat zo zie dan lijkt het alsof onze standaard uitlaatbocht iets te lang is.
White LTZ-450 - powered by MSD -
hoe liever je geld bij ipv van demper, je gaat nog beter rijden met origineel ipv goedkope aftermarket, spreek uit ervaring
steek nu terug een originele op mijn 400ex en meer koppel dan mijn FMF POWERCORE IV van 400euro alleen demper
Mijn HI-Flo FMF Head pipe blijft erop, geeft meer MID.
Mijn opinie natuurlijk en luidere uitlaat geeft alleen gevoel dat je rapper gaat.
Je zult ook niet meer zo gemakkelijk in 2de wheelies doen maar iets meer snelheid maar dat is niet het belang bij quad vind ik.
Steek liever je geld in CAM of iets anders.
Puur show en soms verlies heb ik gelezen.
steek nu terug een originele op mijn 400ex en meer koppel dan mijn FMF POWERCORE IV van 400euro alleen demper
Mijn HI-Flo FMF Head pipe blijft erop, geeft meer MID.
Mijn opinie natuurlijk en luidere uitlaat geeft alleen gevoel dat je rapper gaat.
Je zult ook niet meer zo gemakkelijk in 2de wheelies doen maar iets meer snelheid maar dat is niet het belang bij quad vind ik.
Steek liever je geld in CAM of iets anders.
Puur show en soms verlies heb ik gelezen.
Power is silver!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!
GASGAS 450 Power !!!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!
GASGAS 450 Power !!!
Geloof er eigenlijk niet veel van....als ik over jouw jetting lees.....ja logisch dat een standaard dan beter gaat he!Hellracer schreef:hoe liever je geld bij ipv van demper, je gaat nog beter rijden met origineel ipv goedkope aftermarket, spreek uit ervaring
steek nu terug een originele op mijn 400ex en meer koppel dan mijn FMF POWERCORE IV van 400euro alleen demper
Mijn HI-Flo FMF Head pipe blijft erop, geeft meer MID.
Mijn opinie natuurlijk en luidere uitlaat geeft alleen gevoel dat je rapper gaat.
Je zult ook niet meer zo gemakkelijk in 2de wheelies doen maar iets meer snelheid maar dat is niet het belang bij quad vind ik.
Steek liever je geld in CAM of iets anders.
Puur show en soms verlies heb ik gelezen.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
heb 175 geprobeert met die uitlaat en heeft niks verbeterd daarbij uitlaat zet je pas als je echt alles hebt veranderd in motor.
Heb gelezen en je motor zelf niet de lcuth en benzine kan regelen zoals injectie is het beter een uitlaat met backpressure, tegendruk zoals de origineel voor betere torque anders verlies je veel in je mid.
just my 2 cent![Glimlach :)](./images/smilies/icon_blij.gif)
ps: probeer en zegt me wat
Heb gelezen en je motor zelf niet de lcuth en benzine kan regelen zoals injectie is het beter een uitlaat met backpressure, tegendruk zoals de origineel voor betere torque anders verlies je veel in je mid.
just my 2 cent
![Glimlach :)](./images/smilies/icon_blij.gif)
ps: probeer en zegt me wat
Power is silver!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!
GASGAS 450 Power !!!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!
GASGAS 450 Power !!!
ik heb al andere nokkenassen en betere luchtinlaat. uitlaat is een van de eerste dingen die je verandert aan je quad wanneer je meer pk's wil... hierbij kan ik je zeker NIET steunen, kijk eens wat het doet op een blaster.......
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us