Benzine
-
blaster200
- Quadrider

Benzine
Ik heb een yamaha blaster en ik rij nou euro 98. Alleen hebben een paar anderen bezine gehaalt en volgensmij is dat 95. Zou ik dat er bij kunnen kiepen en zou ik dan vort altijd met 95 kunnen rijden?
|^^^^^^^^^^^^| |
| <<< Bavaria>>> | |"|,_____
|_..._..._...____===|=||_|__|..,]
(@)'(@)'(@)"""*| (@)(@)****(@)
| <<< Bavaria>>> | |"|,_____
|_..._..._...____===|=||_|__|..,]
(@)'(@)'(@)"""*| (@)(@)****(@)
-
kane
- Quad Master

- Contacteer:
Suzuki schreef:Tank V-Power, dat trekt harder en loopt zuiniger en het is weinig duurder.
dit heb ik eens gedaan me mijne kart ge voelt er niks van ze
myn site www.quadblast.tk
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
-
blaster200
- Quadrider

japanners zijn gemaakt voor 95..als je 98 in gooit,heb je theoretische minder vermogen,het ontbrand moeilijker om pingelen tegen te gaan.(bij 2-takt ligt het iets anders,daar heb je ook het ron/rom-getal waar je rekening mee moet houden,maar het preciese weet ik niet van dat ron of rom getal..)
Een Suzuki lt 50 voor mijn zoon..en ik een Tricker 
mikebike schreef:japanners zijn gemaakt voor 95..als je 98 in gooit,heb je theoretische minder vermogen,het ontbrand moeilijker om pingelen tegen te gaan.(bij 2-takt ligt het iets anders,daar heb je ook het ron/rom-getal waar je rekening mee moet houden,maar het preciese weet ik niet van dat ron of rom getal..)
en gij bedoeltkeesie schreef:mikebike schreef:japanners zijn gemaakt voor 95..als je 98 in gooit,heb je theoretische minder vermogen,het ontbrand moeilijker om pingelen tegen te gaan.(bij 2-takt ligt het iets anders,daar heb je ook het ron/rom-getal waar je rekening mee moet houden,maar het preciese weet ik niet van dat ron of rom getal..)
Een Suzuki lt 50 voor mijn zoon..en ik een Tricker 
-
Ivoman #7
- Quad Expert

- Contacteer:
Bij de yfz450 staat er op een warninglabel (net onder de tankdop) dat men moet tanken met benzine met minumaal een octaangehalte van 97. En naar mijn weten is den yfz ne japanner.mikebike schreef:japanners zijn gemaakt voor 95..als je 98 in gooit,heb je theoretische minder vermogen,het ontbrand moeilijker om pingelen tegen te gaan.(bij 2-takt ligt het iets anders,daar heb je ook het ron/rom-getal waar je rekening mee moet houden,maar het preciese weet ik niet van dat ron of rom getal..)
met dit verhaal heb jij "de beker" gewonnen voor het grootse onzin verhaalmikebike schreef:japanners zijn gemaakt voor 95..als je 98 in gooit,heb je theoretische minder vermogen,het ontbrand moeilijker om pingelen tegen te gaan.(bij 2-takt ligt het iets anders,daar heb je ook het ron/rom-getal waar je rekening mee moet houden,maar het preciese weet ik niet van dat ron of rom getal..)
het is wel een wisselbeker
dus als er hier iemand is die denkt het nog sterker te kunnen vertellen
ga je gang, en misschien heb jij binnenkort de beker
-
blaster200
- Quadrider