Steffen schreef:kvf 400 schreef:rij mee met ons op donderdag 25meiSteffen schreef:Yeah Conan, das vet, nu moeten we juist nog eens gaan rijden![]()
greetz
wanneer
donderdag 25 mei
![Heel Blij :D](./images/smilies/icon_lach.gif)
Steffen schreef:kvf 400 schreef:rij mee met ons op donderdag 25meiSteffen schreef:Yeah Conan, das vet, nu moeten we juist nog eens gaan rijden![]()
greetz
wanneer
stef is niet zo ver kan zonder remorque gebeuren ook normaal rij ik ook meeSteffen schreef:@ berke, dank u voor het deftig antwoord![]()
voor mij zal dit moeilijk worden aangezien ik geen remork heb, en waarschijnlijk moet ik dan werken
@ Yahmmy the one,jij hebt ma weinig tijd om met mij eens te gaan rijden, we zullen nog eens een datum moeten vastleggen he, laat me maar iets weten
![]()
greetz
peet #77 schreef:stef is niet zo ver kan zonder remorque gebeuren ook normaal rij ik ook meeSteffen schreef:@ berke, dank u voor het deftig antwoord![]()
voor mij zal dit moeilijk worden aangezien ik geen remork heb, en waarschijnlijk moet ik dan werken
@ Yahmmy the one,jij hebt ma weinig tijd om met mij eens te gaan rijden, we zullen nog eens een datum moeten vastleggen he, laat me maar iets weten
![]()
greetz