Aangehouden gister!

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
blaster200
Quadrider
Quadrider

Bericht door blaster200 »

Teuni das gewoon dom, kheb een keer volgas gezete op me blaster zonder helm maar des echt nie leuk meer. Dan voel ik me gewoon nie veilig. Maar je hebt alltijd zon sukkels die zen ding tot over de 100 opvoere (skoeter aka tupperwarebox) en die dan net een week ze certifikaat hebbe en erdan mee ergens tegenaan knalle. Maar 70 kan nog wel me een brommer. Net als me buurjonge heeft 70cc onder ze aerox enzo ding is bij TWINS afgesteld loopt 126km/h (nog rij ik em eruit :p) en dan vind die het gek dat ze scooter bijna is afgepakt. Maja hier kan ik nog wel een uur op doorgaan dus..
|^^^^^^^^^^^^| |
| <<< Bavaria>>> | |"|,_____
|_..._..._...____===|=||_|__|..,]
(@)'(@)'(@)"""*| (@)(@)****(@)
kees
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door kees »

Ralph schreef:Zou inderdaad een hoop ongelukken schelen als ze zich allemaal netjes aan de snelheid hielden, vele van hen overschatten hun rijkunsten. Bij een quad is het niet zo erg als je jezelf een ongeluk rijdt, dat is je eigen probleem. Maar als je met je brommertje onder een auto beland, dan is dat ook niet prettig voor de inzittenden van de auto (stel je voor hoe je je zou voelen als je iemand dood hebt gereden onder je auto).
Mijn scooter rijd 45km/h.
Maar geloof mij maar dat het nu gevaarlijker is dan dat die 70km/h rijd!
De auto's, vrachtwagens, bussen duwen je van de weg af!
Als jij in een auto zat, zou je precies hetzelfde doen.
Want iedereen doet het. Geld trouwens voor iedereen die 45km terrecht vinden.
Ik vind het levens gevaarlijk.
Dat dan de snelheid omhoog gaat naar 55 ofzo. Zodat je kan meekomen met het verkeer.

Gr

Toegevoegd na 1 minuten:
Teunie schreef:Tja die discussies zullen altijd blijven.
Vind het zelf nogal gevaarlijk, van die "stoere" gastjes zonder helm op een opgevoerde scooter die 100km/h haalt... Tot het mis gaat en de verzekering niet betaalt...dan zitten pappa en mamma ermee.

Vind dat nogal iets anders dan een quad opvoeren die erop gemaakt is om 120 km/h te halen.

100km/h = 100km/h.

Maakt weinig uit of je met een quad tegen auto knalt of met scooter.
Voor het voertuig zal het wel wat uitmaken maar voor jou niks.
Yamaha BRRRRRaptor 700 2009 SE.
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie