Uitlaat z400
tja als je een 450cc koopt staat er ook een stock exhaust op??
Waarom met 440cc niet goed? ZAl niet veel veranderen hoor.
Een grotere CC zal het niet doen, en nokkenas wel omdat deze meer verbranding toelaat en dus meer moet uitlaten maar blijft toch een commercieel gedoe die uitlaten en voor Die 2pk winst want echt uitlaten zoals yoshi geven je misschien 4pk winst maar niet op de hele curve vergeet dat ook niet, een piek power op bepaalde toeren vind ik maar stom.
Ik kan alleen spreken over ervaring ik nu zelf doe en niet van andere of van op sites van uitlaten die alleen dyno-grafieken laten zien
Waarom met 440cc niet goed? ZAl niet veel veranderen hoor.
Een grotere CC zal het niet doen, en nokkenas wel omdat deze meer verbranding toelaat en dus meer moet uitlaten maar blijft toch een commercieel gedoe die uitlaten en voor Die 2pk winst want echt uitlaten zoals yoshi geven je misschien 4pk winst maar niet op de hele curve vergeet dat ook niet, een piek power op bepaalde toeren vind ik maar stom.
Ik kan alleen spreken over ervaring ik nu zelf doe en niet van andere of van op sites van uitlaten die alleen dyno-grafieken laten zien
Power is silver!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!
GASGAS 450 Power !!!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!
GASGAS 450 Power !!!
als je een 450cc kit koopt zit er meestal wel een andere uitlaat bij, als je naar de goede merken gaat tenminste, bij yoshi zit er ook een set nokkenassen, cdi, etc en ook een full exhaust systeem. wat ga je de cilinder etc bewerken, als je de uitlaatgassen nog niet eens goed weg krijgt... dan maakt het gewoon geen fok uit wat je doet, je hebt gewoon weinig verschil wanneer je geen andere uitlaat steekt! zelfde als zonder luchtfilterdeksel rijden maar niet jetten, helpt dan ook niks.
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Quadrunner
- Berichten: 873
- Lid geworden op: do 28 aug, 2003 16:06
- Locatie: grimbergen
- Contacteer:
Uitlaten worden getest op een vermogentestbank met het koppel gemeten aan de primary gear . Dit wil zeggen , zonder de wielen , dus rechtstreeks aan het motorblok !
FP test dit NIET , hij berekent ze gewoon met formules , wat neerkomt in de praktijk op gokken en gevoel ( dit komt soms heel bedriegelijk over )
Ik ken de 2 gasten van FP redelijk goed en weet dat hun uitlaten voor BAANMOTOREN en CROSS redelijk goed zijn , omdat ze veel testen op het circuit ! Btw SPES is de beste in 2 takt uitlaten in europa .
Yoshi , big gun , duncan doen dit wel en zitten zelf op de cross zoals PDV , Le tuque , ATVA , etc ... Deze mensen hebben de ervaring , zowel op papier ( dynotest ) als in de praktijk ( parcours ) ...
tis moeilijk te geloven beste vrienden , maar soms zijn exacte cijfers een bron van overtuiging ( dyno @ cranck )
FP test dit NIET , hij berekent ze gewoon met formules , wat neerkomt in de praktijk op gokken en gevoel ( dit komt soms heel bedriegelijk over )
Ik ken de 2 gasten van FP redelijk goed en weet dat hun uitlaten voor BAANMOTOREN en CROSS redelijk goed zijn , omdat ze veel testen op het circuit ! Btw SPES is de beste in 2 takt uitlaten in europa .
Yoshi , big gun , duncan doen dit wel en zitten zelf op de cross zoals PDV , Le tuque , ATVA , etc ... Deze mensen hebben de ervaring , zowel op papier ( dynotest ) als in de praktijk ( parcours ) ...
tis moeilijk te geloven beste vrienden , maar soms zijn exacte cijfers een bron van overtuiging ( dyno @ cranck )
volgens mij maken die 5 of meer pk's niet uit, zeker niet voor mx alles hangt af van het manneke dat op de quad zit heb er al verschillende hard zien gaan met een stock quad andere uitlaten enzovoort goed als je het mooi vindt maar heb je zeker niet nodig om heel snel te gaan waarom zijn er anders mensen die met een blaster op parcoer kunnen volgen tegen een raptor of z400 enzo.