Ohlins vs Reiger
Als er net zoveel met technoflex rijden als met reiger dan kunnen ze ook niet meer iedereen meteen helpen etc.Tom61 schreef:maar ALS technoflex net zo groot zou worden als reiger dan zal het ze toch ook niet lukken om goede service te blijven geven ?
En wil reiger niet meer aan wtec leveren? Dat is apart want ze verkopen anders best veel van die veren voor een wtec, je hebt er al 4 nodig dus dat gaat hard
-
Fré
- Quad Expert

Eerlijk gezegd begrijp ik niet echt waar je die service voor nodig hebt eens je schokdempers gekocht hebt.
Om ze af te stellen ga je volgens mij beter te rade bij kenners of door wat rond te zoeken en zelf te prutsen. Heel leuk als dat door iemand van de fabrikant zelf wordt gedaan, maar dit kost handen vol geld. Als je iemand van de firma hebt die een dag uitrekt om te komen afstellen, dan kost dat al snel een euro of 500. Waar men dat geld wil gaan halen is mij de vraag. Misschien bij kostprijs van de schokdemper tellen?
Om ze af te stellen ga je volgens mij beter te rade bij kenners of door wat rond te zoeken en zelf te prutsen. Heel leuk als dat door iemand van de fabrikant zelf wordt gedaan, maar dit kost handen vol geld. Als je iemand van de firma hebt die een dag uitrekt om te komen afstellen, dan kost dat al snel een euro of 500. Waar men dat geld wil gaan halen is mij de vraag. Misschien bij kostprijs van de schokdemper tellen?
White LTZ-450 - powered by MSD -