quad meer lawaai laten maken
quad meer lawaai laten maken
Ik heb een originele blaster van 2002 ofzo, die met het niet ingebouwde voorlicht.
hij maakt weinig geluid. kan ik niets doen zodat hij meer geluid maakt?
ik heb het achterste van de uitlaat eens uit de pot gehaald (achterste stukje met 3 schroefjes) maar veel verschil is het niet.
Weet iemand hoe ik mijn quad meer lawaai kan laten maken zonder een dure uitlaat te kopen?
groetjes
ik heb het achterste van de uitlaat eens uit de pot gehaald (achterste stukje met 3 schroefjes) maar veel verschil is het niet.
Weet iemand hoe ik mijn quad meer lawaai kan laten maken zonder een dure uitlaat te kopen?
groetjes
-
blaster200
- Quadrider

Maar wat voor een uitlaat moet ik dan halen?
het is niet echt meer om te crossen, het is voor op de baan,
hij mag echt wat geluid maken. sommige uitlaten maken niet zo veel geluid.
ik wil een wat echt veel kabaal maakt, maar niet TE.(weet wat ik bedoel).
welke uitlaat moet ik dan gaan halen? en hoeveel kost die? (hopelijk niet te).
heb je mss toevallig een filmpje met dat geluid?
groetjes
het is niet echt meer om te crossen, het is voor op de baan,
hij mag echt wat geluid maken. sommige uitlaten maken niet zo veel geluid.
ik wil een wat echt veel kabaal maakt, maar niet TE.(weet wat ik bedoel).
welke uitlaat moet ik dan gaan halen? en hoeveel kost die? (hopelijk niet te).
heb je mss toevallig een filmpje met dat geluid?
groetjes
-
Sharky #3
- Quad Master

Hij heeft wel gelijk.Benzy333 schreef:als ge geen fatsoenlijke info kunt geven, zwijg dan, het is toch ieder zijn goesting, als ik da wil voor het geluid en niet voor de pk's, dan wil ik da toch, mss zijt gij wel zielig.Teunie schreef:Dit vind ik echt zielig hoor...
Een uitlaat koop je voor de PK's, niet omdat je lawaai wilt maken...
Ik zou opletten wie je zielig noemt...
Re: quad meer lawaai laten maken
Benzy333 schreef:Ik heb een originele blaster van 2002 ofzo, die met het niet ingebouwde voorlicht.
groetjes
rijders zoals jij kunnen we missen als kiespijn
-
Vincenzo
- Quad Expert

Benzy333 schreef:als ge geen fatsoenlijke info kunt geven, zwijg dan, het is toch ieder zijn goesting, als ik da wil voor het geluid en niet voor de pk's, dan wil ik da toch, mss zijt gij wel zielig.Teunie schreef:Dit vind ik echt zielig hoor...
Een uitlaat koop je voor de PK's, niet omdat je lawaai wilt maken...
hou je maar even rustig als het kan...
en zeker niet tegen de mods beginnen
-
Robby
- Quad Expert

- Contacteer:
verschil tussen een mooi geluidje en lawijt is een groot verschil, een standaard blaster met een van hasselt dempertje (ergens 50€) als ik me niet vergis maakt een heel andere sound maar is daarvoor niet luider en is geen grote kost. Geeft een leger,doffer geluid. Maar ken mannen zoals gij zelle,janken en schreewen moet het doen,en dat heb ik liever niet. Was mischien vroeger ook zo,maar als je ziet welke last we erdoor hebben liever niet. Heb een mooie FP zitten met lange demper in, vanop 50M hoor je me niet. Mensen bekijken je niet boos meer (tenzij de echte ambetanterikken)
Laat je uitlaat voor wat het is,en zorg dat je je volle pk's zo al kunt benutten, want ken mensen genoeg die motoren hebben die dubbel zo hard gaan als ik, maar ze zouden beter hun gas omgedraaid zetten want als ze rijden is het een regelrechte ramp en steken ze het toch op hunne moto.
Trek er dus gewoon je lesje uit, met een luide uitlaat ben je niet cooler...
greetz
Laat je uitlaat voor wat het is,en zorg dat je je volle pk's zo al kunt benutten, want ken mensen genoeg die motoren hebben die dubbel zo hard gaan als ik, maar ze zouden beter hun gas omgedraaid zetten want als ze rijden is het een regelrechte ramp en steken ze het toch op hunne moto.
Trek er dus gewoon je lesje uit, met een luide uitlaat ben je niet cooler...
greetz
Je kijkt gewoon rond op internet, als je hier niet kan vinden wat je wilt
...tjah dan ben ik bang dat wat jij wilt niet helemaal de bedoeling is en zal je zelf moeten gaan prutsen(lijkt me ook niet slim maar dat is een ander verhaal)
ik ben zelf erg content met het geluid van mijn Rino uitlaat
http://www.dozo10.nl/Yammie/100_0076.mov
dit is niets meer dan een sportset van voor tot achter... en klinkt leuk toch?
als meer herrie wilt dan dit ben ik ook bang dat je boven de wettelijk decibel grens gaat komen( hoeveel dat is weet ik niet)
en kan het leuke bekeuringen of uitsluiting van deelname opleveren.
ik ben zelf erg content met het geluid van mijn Rino uitlaat
http://www.dozo10.nl/Yammie/100_0076.mov
dit is niets meer dan een sportset van voor tot achter... en klinkt leuk toch?
als meer herrie wilt dan dit ben ik ook bang dat je boven de wettelijk decibel grens gaat komen( hoeveel dat is weet ik niet)
en kan het leuke bekeuringen of uitsluiting van deelname opleveren.
Quadrijders staan zowieso al in een slecht daglicht. Terwijl wij bij ons in de groep zoeken naar goede uitlaten met weinig lawaai wil jij juist het tegenovergestelde...beetje jammer.
Neem een Rino, van Hasselt, Doma op je Blaster en rijd ermee met verstand
Neem een Rino, van Hasselt, Doma op je Blaster en rijd ermee met verstand
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"