Kawa Kvf 650 knallen
Kawa Kvf 650 knallen
kawa kvf 650 knalt en slaagt terug in de carburator hebben alles wat we kennen na gekeken bougies ,bobijnen op valse lucht enz start perfeckt 1 druk op de knop maar kan maar +/- 1500 toeren doen en dan begint het knallen iemand een idee
Ikheb héél weinig ervaring met Utility's, maar,
Is dit niet die begrenzer die opspringt als de vario-riem te los zit, hierdoor wordt een contact gesloten in de behuizing van de vario waardoor hij in veiligheid springt?
ALs het deze is moet de boordcomputer gereset worden, dit gebeurt door een aantal handelingen te verrichten met het contact en een stekker aan de rechtse kant van de quad, maar hier houd mijn kennis op
Is dit niet die begrenzer die opspringt als de vario-riem te los zit, hierdoor wordt een contact gesloten in de behuizing van de vario waardoor hij in veiligheid springt?
ALs het deze is moet de boordcomputer gereset worden, dit gebeurt door een aantal handelingen te verrichten met het contact en een stekker aan de rechtse kant van de quad, maar hier houd mijn kennis op
kawa 650 knallen
kent iemand de reset procedure want het lichtje van de riem pinkt ook heb schakelaar nagekeken staat op on
Re: kawa 650 knallen
Als dat lichtje pinkt is 't een teken dat je vario-riem te los zit, en kan je misschin toch 't beste eens even langs een quad zaak gaan om te zien dat deze nog in orde is.gie schreef:kent iemand de reset procedure want het lichtje van de riem pinkt ook heb schakelaar nagekeken staat op on
Hier zullen ze die reset ook zonder problemen uitvoeren.
reset procedure als het lichtje van de riem pinkt
gevonden op een of ander forum
wel kontroleren dat swits van punt 4 op on staat rechter cover moet er even af voor dit te kontroleren
1) remove seat, unplug black and grey 4-pin connectors
2) swap plugs, grey to black and black to grey
3) turn on ignition switch, belt light should be flashing quickly
4) disconnect 2-pin belt switch above torque converter cover, belt light should be flashing slowly
5) let flash for at least 5 seconds
6) turn off ignition switch
7) reconnect 4-pin connectors black to black and grey to grey, reconnect 2-pin belt switch
turn on ignition switch to confirm belt light is out
nu de 4x4 (aleen 2x4 werkt) nog aan het werken krijgen en als is ok
wel kontroleren dat swits van punt 4 op on staat rechter cover moet er even af voor dit te kontroleren
1) remove seat, unplug black and grey 4-pin connectors
2) swap plugs, grey to black and black to grey
3) turn on ignition switch, belt light should be flashing quickly
4) disconnect 2-pin belt switch above torque converter cover, belt light should be flashing slowly
5) let flash for at least 5 seconds
6) turn off ignition switch
7) reconnect 4-pin connectors black to black and grey to grey, reconnect 2-pin belt switch
nu de 4x4 (aleen 2x4 werkt) nog aan het werken krijgen en als is ok



