Wat vind jij de Outlander 400?
-
- Toeschouwer
Wat vind jij de Outlander 400?
ik heb een outlander 400 gekocht, ik wacht nog wel op de papieren.
Is er iemand die er een heeft? wat vind jij ervan?
ik was eerst gaan zien voor een kodiak 450 maar de verkoper heeft mij overtuigt dat deze beter zou zijn.
Is er iemand die er een heeft? wat vind jij ervan?
ik was eerst gaan zien voor een kodiak 450 maar de verkoper heeft mij overtuigt dat deze beter zou zijn.
-
- Toeschouwer
Strak plan
Dan kom je er snel achter he boys
Dan kom je er snel achter he boys
----->kawasaki klf 300 B<-----
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... cle&CID=41
----- MH RYZ Enduro------
Bidalot HMR/2 Doppler Krukas Dellorto 17,5MM
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... cle&CID=41
----- MH RYZ Enduro------
Bidalot HMR/2 Doppler Krukas Dellorto 17,5MM
-
- Quadracer
Ik heb sinds een maandje of 5 een Outlander 400, ne nieuwe, het is mijn eerste quad dus ik kan niet vergelijken.
Ik wist dat het een 4x4 moest zijn en dat ie er een beetje elegant uit moest zien meer eisen had ik niet.
Hij rijd lekker en kruipt op zijn gemakske overal door en over, daar kick ik toch wel op. De topsnelheid ligt op 96 km per uur ( plat erop)
Ik vind het een fijn ding, maar ja dat is ook omdat ie van MIJ is.
Van techniek heb ik geen verstand ( vrouw en donkerblond) maar ik denk wel dat het een degelijke quad is
Ik wist dat het een 4x4 moest zijn en dat ie er een beetje elegant uit moest zien meer eisen had ik niet.
Hij rijd lekker en kruipt op zijn gemakske overal door en over, daar kick ik toch wel op. De topsnelheid ligt op 96 km per uur ( plat erop)
Ik vind het een fijn ding, maar ja dat is ook omdat ie van MIJ is.
Van techniek heb ik geen verstand ( vrouw en donkerblond) maar ik denk wel dat het een degelijke quad is
Groetjes, Gerry
CanAm 800
CanAm 800
-
- Toeschouwer
over de prijs gesproken kost mijn 9480€ AFGEROND MET HELM EN EEN KOFFER ACHTEROP TREKHAAK+AANSLUITINGyamahakodiak schreef:ik heb een yamaha kodiak 450 van 2005 en die bevalt mij echt super nooit problemen mee
ik vind de outlander 400 er persoonlijk minder mooi uitzien en de prijs is hoger
Ik heb ook prijs gekregen van een kodiak zelfde uitrusting 9100 €1°EN 9400 € 2° PRIJS DUS ZOVEEL VERSCHIL IS DIT NIET
Dat is veel geld!BOMBARDIER schreef:over de prijs gesproken kost mijn 9480€ AFGEROND MET HELM EN EEN KOFFER ACHTEROP TREKHAAK+AANSLUITINGyamahakodiak schreef:ik heb een yamaha kodiak 450 van 2005 en die bevalt mij echt super nooit problemen mee
ik vind de outlander 400 er persoonlijk minder mooi uitzien en de prijs is hoger
Ik heb ook prijs gekregen van een kodiak zelfde uitrusting 9100 €1°EN 9400 € 2° PRIJS DUS ZOVEEL VERSCHIL IS DIT NIET
Voor €9150 koop je een Suzuki KingQuad 700 EFI!
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
-
- Quadrider
...juist maar dan heb je nog altijd geen Bomb maar een KQL.D. schreef:Dat is veel geld!BOMBARDIER schreef:over de prijs gesproken kost mijn 9480€ AFGEROND MET HELM EN EEN KOFFER ACHTEROP TREKHAAK+AANSLUITINGyamahakodiak schreef:ik heb een yamaha kodiak 450 van 2005 en die bevalt mij echt super nooit problemen mee
Voor €9150 koop je een Suzuki KingQuad 700 EFI!
Ik heb gisteren nog een proefrit gemaakt met een Outie, (enkel op de weg)...deze is echt niet te vergelijken met de Grizz, KQ of BF , het gaat hier echt over een ander "type" quad
http://forum.extreme4x4.be - join us !
-
- Toeschouwer
-
- Quadrider
En heb je al ervaring met de service?BOMBARDIER schreef:BIJ PIRANHA RACING HULST-TESSENDERLOVincenzo schreef:mag ik vragen waar je hem hebt gekocht?
http://forum.extreme4x4.be - join us !