W-tec 560 "Bart's edition"
-
- Quadrunner
- Berichten: 564
- Lid geworden op: ma 29 aug, 2005 17:44
- Locatie: Meulebeke
- Contacteer:
Nog steeds twijfel omtrent de veren?(kan gerust een extra setje laten meekomen hoor)
Waarom laat je er die TF'en er niet onder staan?(of zijn dat die van No Limit)
Heb de indruk dat de Wilbers van Jan niet slecht zijn,...of zou hij met andere veren nog sneller kunnen?
Waarom laat je er die TF'en er niet onder staan?(of zijn dat die van No Limit)
Heb de indruk dat de Wilbers van Jan niet slecht zijn,...of zou hij met andere veren nog sneller kunnen?
Bert's Racing Shop (http://www.bertmat.be/shop" onclick="window.open(this.href);return false;), dé one stop shop voor alle quadrijders! Van Achterassen tot Zadelhoezen.
-
- Quad GOD
- Berichten: 7138
- Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
- Locatie: Beselare
- Contacteer:
Een set vering voor W-tec (4 stuks) heeft een klantwaarde ex btw van 1253 €, denk niet dat jij voor die prijs een set Ohlins kan laten overkomen, of toch ? We hebben niet het onbeperkte budget zoals sommigen op het forum hier...bertmat schreef:Nog steeds twijfel omtrent de veren?(kan gerust een extra setje laten meekomen hoor)
Is idd een set van mij.bertmat schreef:Waarom laat je er die TF'en er niet onder staan?(of zijn dat die van No Limit)
Wilbers is goed maar wordt door W-tec niet verder op gewerkt om te verbeteren omdat ze met ander merk bezig zijn aan 't testen. Ze moeten te veel veranderen aan de wilbers (W-tec maakt oa zelf andere piston voor in de Wilbers).bertmat schreef:Heb de indruk dat de Wilbers van Jan niet slecht zijn,...of zou hij met andere veren nog sneller kunnen?
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quad GOD
- Berichten: 7138
- Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
- Locatie: Beselare
- Contacteer:
Dutje#82 schreef:vindt hem vet cool, enkel spijtig dat dat achterste zo vlug trg klopt
grtzz
Waar blijf je ze halen ? Hoop dat je met je Ohlins super vering hebt, maar als ze niet goed afgesteld staan vrees ik dat je nog meer kloppen gaat krijgen dan wat je ooit op W-tec hebt gezien.
Hoe harder je gaat hoe meer kloppen je krijgt.
Je kan goed commentaar geven op andermans materiaal maar als ik voorstel om even met mijn YFZ te rijden om nokkenassen, radiale rempomp en GPR stuurdemper te testen haak je af omdat het stuur en de hendels niet naar jouw gedacht staan...
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quad Expert
- Berichten: 2352
- Lid geworden op: ma 10 mei, 2004 11:15
- Locatie: das tezien wa weer da tis ;)
ach, hij is nog jong en moet nog VEEL leren laten we het daarmee houden.No Limit YFZ schreef:Dutje#82 schreef:vindt hem vet cool, enkel spijtig dat dat achterste zo vlug trg klopt
grtzz
Waar blijf je ze halen ? Hoop dat je met je Ohlins super vering hebt, maar als ze niet goed afgesteld staan vrees ik dat je nog meer kloppen gaat krijgen dan wat je ooit op W-tec hebt gezien.
Hoe harder je gaat hoe meer kloppen je krijgt.
Je kan goed commentaar geven op andermans materiaal maar als ik voorstel om even met mijn YFZ te rijden om nokkenassen, radiale rempomp en GPR stuurdemper te testen haak je af omdat het stuur en de hendels niet naar jouw gedacht staan...
verstand komt met de jaren zeggen ze toch altijd
-
- Quadrunner
- Berichten: 564
- Lid geworden op: ma 29 aug, 2005 17:44
- Locatie: Meulebeke
- Contacteer:
@No Limit: slecht geslapen?
Bert's Racing Shop (http://www.bertmat.be/shop" onclick="window.open(this.href);return false;), dé one stop shop voor alle quadrijders! Van Achterassen tot Zadelhoezen.
-
- Quad GOD
- Berichten: 7138
- Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
- Locatie: Beselare
- Contacteer:
Nee, kan alleen het woord V...G niet meer horen... Zeker als je dan nog eens van die onnozele commentaar en discussies krijgt zoals hier op het forum...bertmat schreef:@No Limit: slecht geslapen?
Kan er maar een iets op zeggen : hoopt dat alles binnenkort in orde komt met die vering en dat het weer wat beter wordt zodat we treffelijk kunnen gaan testen en afstellen op een harde baan. 1 juli start met Tarrega het endurance seizoen voor ons dus hebben welgeteld nog één maand, heel weinig dus... Eens de endurances beginnen hebben we 7 endurances op 9 weken, dus veel tijd voor afstelling, laat staan herstelling zal er niet zijn, quad moet tiptop in orde zijn.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quad Expert
- Berichten: 2075
- Lid geworden op: do 02 dec, 2004 13:37
- Locatie: O-Vlaanderen
- Contacteer:
wat is dat hier allemaal en van dutry zijn we dat toch gewoon zijn comentaar ik antwoord er zelfs niet op
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
Ik vind hem op dit moment te wit en zou echt wel voor een stickerset gaan of op zijn minst 1 zwart lijntje over de tank cover laten lopen. Verder had ik ook de achterbumper in een andere kleur gedaan, maar dat is puur smaak.
Ik merk dat de koeilvloeistof? naast de uitlaat hangt, misschien kan je er een metalen plaatje tussenhangen om de warmte-overdracht wat tegen te gaan? Wat me ook steeds blijft verbazen is het feit dat de voorste remschijven uit je velg komen, zit je met spoorverbreders ofzo? Op zandparcours ga je daar geen last van hebben natuurlijk, maar ik zou toch echt geen stenen willen tegenkomen op deze manier.
Ik een Fasst Flexx stuur genomen hebben omdat ik er al heel wat lovende commentaren over heb gelezen (behalve dan over de prijs). De remlichten vallen wat lomp uit maar storen niet echt. Het had mooier geweest moesten ze verwerkt zijn in de quad zelf, maar ik besef dat dat bijna niet te doen is.
Over vering ken ik weinig tot niets, dus daar geef ik dan ook geen commentaar op. Alleen als het achterste zo vlug terug klopt, moet je de rebound toch wat minder zetten? Hebben beide veren trouwens dezelfde afstelling?
Ik merk dat de koeilvloeistof? naast de uitlaat hangt, misschien kan je er een metalen plaatje tussenhangen om de warmte-overdracht wat tegen te gaan? Wat me ook steeds blijft verbazen is het feit dat de voorste remschijven uit je velg komen, zit je met spoorverbreders ofzo? Op zandparcours ga je daar geen last van hebben natuurlijk, maar ik zou toch echt geen stenen willen tegenkomen op deze manier.
Ik een Fasst Flexx stuur genomen hebben omdat ik er al heel wat lovende commentaren over heb gelezen (behalve dan over de prijs). De remlichten vallen wat lomp uit maar storen niet echt. Het had mooier geweest moesten ze verwerkt zijn in de quad zelf, maar ik besef dat dat bijna niet te doen is.
Over vering ken ik weinig tot niets, dus daar geef ik dan ook geen commentaar op. Alleen als het achterste zo vlug terug klopt, moet je de rebound toch wat minder zetten? Hebben beide veren trouwens dezelfde afstelling?
-
- Quad GOD
- Berichten: 7138
- Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
- Locatie: Beselare
- Contacteer:
Is ook mijn gedacht fijn lijntje over tank tot op neus, zou vorm wat meer accentueren, maar is persoonlijke keuze Bart en Geert.Alfredo schreef:Ik vind hem op dit moment te wit en zou echt wel voor een stickerset gaan of op zijn minst 1 zwart lijntje over de tank cover laten lopen.
Is expansievat, circuleert daar geen koelvloeistof, dus kan geen kwaad.Alfredo schreef: Ik merk dat de koeilvloeistof? naast de uitlaat hangt, misschien kan je er een metalen plaatje tussenhangen om de warmte-overdracht wat tegen te gaan?
Is al beter dan het vorige model dan stonden ze nog meer naar binnen, maar tot op heden nog geen last van gehad. Is een gevolg van type voorarmen, maar kan ook als voordeel aanzien worden : remmen worden beter gekoeld.Alfredo schreef:Wat me ook steeds blijft verbazen is het feit dat de voorste remschijven uit je velg komen, zit je met spoorverbreders ofzo? Op zandparcours ga je daar geen last van hebben natuurlijk, maar ik zou toch echt geen stenen willen tegenkomen op deze manier.
Zou idd wel eens investering op termijn kunnen worden, met de dikke 560 erin trilt quad toch iets meer dan met 525, maar eerlijk gezegd vind ik de Flexx niet mooi, maar wel zeer effectief om trillingen en kleine schokken op te vangen.Alfredo schreef:Ik een Fasst Flexx stuur genomen hebben omdat ik er al heel wat lovende commentaren over heb gelezen (behalve dan over de prijs).
Zijn geen remlichten, zou wat te gemakkelijk worden voor de achtervolgers, is gewoon achterverlichting en staat er maar op voor twee wedstrijden : Tarrega en Pont-de-Vaux waar we ook 's nachts moeten rijden.Alfredo schreef:De remlichten vallen wat lomp uit maar storen niet echt. Het had mooier geweest moesten ze verwerkt zijn in de quad zelf, maar ik besef dat dat bijna niet te doen is.
Je hebt het idd bij rechte eind Alfredo, maar dat snappen sommigen van dit forum nog niet echt...Alfredo schreef:Over vering ken ik weinig tot niets, dus daar geef ik dan ook geen commentaar op. Alleen als het achterste zo vlug terug klopt, moet je de rebound toch wat minder zetten? Hebben beide veren trouwens dezelfde afstelling?
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Toeschouwer
- Berichten: 3
- Lid geworden op: vr 26 mei, 2006 20:18
schitterende Wtec
ik persoonlijk zou er geen lijntjes bijdoen vind hem gewoon prachtig
grtz
wat de discussie betreft over veringen moet ik Alfredo volkomen gelijk geven
ik ken ook niets van veringen en zou alleen maar keuze maken naar vorm en kleur en dat zou nie goe zijn denk ik
drank daarintegen zou ik wel weten wa gekozen...
ik persoonlijk zou er geen lijntjes bijdoen vind hem gewoon prachtig
grtz
wat de discussie betreft over veringen moet ik Alfredo volkomen gelijk geven
ik ken ook niets van veringen en zou alleen maar keuze maken naar vorm en kleur en dat zou nie goe zijn denk ik
drank daarintegen zou ik wel weten wa gekozen...
-
- Quad GOD
- Berichten: 7138
- Lid geworden op: vr 10 jan, 2003 08:13
- Locatie: Beselare
- Contacteer:
Ah, den Igor heeft ons ook gevonden. Was jij ook present op de babe quadinwijding ?
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Krijg je de plastic eigenlijk terug schoon of is dat nog niet geweten?No Limit YFZ schreef:Is ook mijn gedacht fijn lijntje over tank tot op neus, zou vorm wat meer accentueren, maar is persoonlijke keuze Bart en Geert.Alfredo schreef:Ik vind hem op dit moment te wit en zou echt wel voor een stickerset gaan of op zijn minst 1 zwart lijntje over de tank cover laten lopen.
Expansievat van? Wat zit er dan wel in?No Limit YFZ schreef:Is expansievat, circuleert daar geen koelvloeistof, dus kan geen kwaad.Alfredo schreef: Ik merk dat de koeilvloeistof? naast de uitlaat hangt, misschien kan je er een metalen plaatje tussenhangen om de warmte-overdracht wat tegen te gaan?
Waren er bij het vorige model dan wel problemen mee? Zeker omdat je er mee op de baan mocht en als je dan eens in de Ardennen gaat rijden... (wat niet echt de bedoeling is met deze quad, maar je weet wat ik bedoel)No Limit YFZ schreef:Is al beter dan het vorige model dan stonden ze nog meer naar binnen, maar tot op heden nog geen last van gehad. Is een gevolg van type voorarmen, maar kan ook als voordeel aanzien worden : remmen worden beter gekoeld.Alfredo schreef:Wat me ook steeds blijft verbazen is het feit dat de voorste remschijven uit je velg komen, zit je met spoorverbreders ofzo? Op zandparcours ga je daar geen last van hebben natuurlijk, maar ik zou toch echt geen stenen willen tegenkomen op deze manier.
Veel zie je er toch niet van met nog wat extra spulletjes zoals handguards, maar echt mooi zijn ze inderdaad niet. Zit er op deze W-Tec dan wel een Anti-Vibe stuurstang?No Limit YFZ schreef:Zou idd wel eens investering op termijn kunnen worden, met de dikke 560 erin trilt quad toch iets meer dan met 525, maar eerlijk gezegd vind ik de Flexx niet mooi, maar wel zeer effectief om trillingen en kleine schokken op te vangen.Alfredo schreef:Ik een Fasst Flexx stuur genomen hebben omdat ik er al heel wat lovende commentaren over heb gelezen (behalve dan over de prijs).
Ach zo, ik dacht dat dat verplicht was zodat anderen 's nachts niet nodeloos op iemand inrijden als deze plots remt.No Limit YFZ schreef:Zijn geen remlichten, zou wat te gemakkelijk worden voor de achtervolgers, is gewoon achterverlichting en staat er maar op voor twee wedstrijden : Tarrega en Pont-de-Vaux waar we ook 's nachts moeten rijden.Alfredo schreef:De remlichten vallen wat lomp uit maar storen niet echt. Het had mooier geweest moesten ze verwerkt zijn in de quad zelf, maar ik besef dat dat bijna niet te doen is.
SteekNo Limit YFZ schreef:Je hebt het idd bij rechte eind Alfredo, maar dat snappen sommigen van dit forum nog niet echt...Alfredo schreef:Over vering ken ik weinig tot niets, dus daar geef ik dan ook geen commentaar op. Alleen als het achterste zo vlug terug klopt, moet je de rebound toch wat minder zetten? Hebben beide veren trouwens dezelfde afstelling?
Zijn beide achterste veren hetzelfde afgesteld?