Neen tot nu toe nog niet...maar we weten ondertussen wel dat ze allemaal graag verkopen ...maar dantoet schreef:Das precies een dubbelzinnige vraag albrecht al probs mee gehad?albrecht schreef:En heb je al ervaring met de service?BOMBARDIER schreef: BIJ PIRANHA RACING HULST-TESSENDERLO
Wat vind jij de Outlander 400?
-
- Quadrider
http://forum.extreme4x4.be - join us !
-
- Easy Quadrider
Kheb metr die manne nog niks geen problemen gehad.
Kvind ze correct en zeggen gewoon waar het op staat.
Ook als is da nie altyd naar de zin van de klant.
De mijne is er 2 keer in onderhoud geweest en das altyd goed verlopen en voor weinig geld.
Dus waarom zou ik dan op een ander gaan.
En kwestie van leveren van onderdelen en technische uitleg aan de telefoon is er nooit geen probleem.
Dus ik raad die manne aan iedereen aan.
Kvind ze correct en zeggen gewoon waar het op staat.
Ook als is da nie altyd naar de zin van de klant.
De mijne is er 2 keer in onderhoud geweest en das altyd goed verlopen en voor weinig geld.
Dus waarom zou ik dan op een ander gaan.
En kwestie van leveren van onderdelen en technische uitleg aan de telefoon is er nooit geen probleem.
Dus ik raad die manne aan iedereen aan.
Can-am Outlander 650
Belgium's Toughest Atv Team
Belgium's Toughest Atv Team
-
- Toeschouwer
neen ,maar ik heb bijna 1000km en dan moest ik terug komen om alles eens juist aftestellenalbrecht schreef:En heb je al ervaring met de service?BOMBARDIER schreef:BIJ PIRANHA RACING HULST-TESSENDERLOVincenzo schreef:mag ik vragen waar je hem hebt gekocht?
dan kan ik eens kennis maken met hun service
Re: Wat vind jij de Outlander 400?
Hallo,
Kan mij soms iemand helpen?
Ik heb een Bombardier 400cc Max van het bouwjaar 2004.
Als de motor warm komt valt hij stil als de motor afgekoeld is start hij direct terug en kan ik terug rijden weet iemand de oorzaak?
Mvg dieter
Kan mij soms iemand helpen?
Ik heb een Bombardier 400cc Max van het bouwjaar 2004.
Als de motor warm komt valt hij stil als de motor afgekoeld is start hij direct terug en kan ik terug rijden weet iemand de oorzaak?
Mvg dieter