W-tec 560 "Bart's edition"
-
- Quad Master
- Contacteer:
8 Ball schreef: Nice Q Maar T'is waar die tong en tanden zijn wa te
idem
myn site www.quadblast.tk
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
ik vind die tandu wel aggresief staan maar ik zou ze er niet op doen
yfz 450 2007 se : blingstar bumper, verbreeders, GYT-R uilaat, carbon hood, leagers stuurstang, vls stuur, pro designe killswitch, yamaha one indus. rol powermadd hk, one nummerbord, quadracing nerfs, quadracing tankdop.
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=208
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=208
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Een W-tec IS ook AGRESSIEFmr. schreef:ik vind die tandu wel aggresief staan maar ik zou ze er niet op doen
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Hallo allemaal,
vandaag zijn we met de W(ip)- tec "Barts edition" voor de eerste maal op stap geweest.
Rodage sessie en na 2 uurtjes al eens voorzichtjes doorduwen...
Het projectje nadert dus stilletjesaan zijn voltooiing.
De eerste indrukken zijn ...WOW...
Deze quad heeft een PAK méér potentieel dan de mannekes die er op zitten!
Zou bij deze iedereen die in dit topic gepost heeft willen bedanken voor de toffe reacties , de suggesties, enz...
Wat mij betreft ook nog speciale dank aan Bart die het mogelijk maakt voor mij om met zo'n knap spel te kunnen rijden, aan No limit en aan de mensen van w-tec die ook hun "steen" hebben bijgedragen aan dit project.
Had niet gedacht dat we na de diefstal van de yfz vorig jaar zo snel weer "back in business" zouden zijn.
Goeie team spirit heeft blijkbaar veel mogelijk gemaakt.
Aan de dieven en helers; we kennen jullie en zijn je niet vergeten... ..!.
Aan de rest ; bedankt!
Morgen posten we nog wat fotos van de rodagesessie en daarna gaan we vééél trainen want het zal nodig zijn.
De quad krijgt zijn competitie doop tijdens het weekend van 1 juli
Verdere updates zullen dan wel te vinden zijn in de rubriek wedstrijdverslagen.
vandaag zijn we met de W(ip)- tec "Barts edition" voor de eerste maal op stap geweest.
Rodage sessie en na 2 uurtjes al eens voorzichtjes doorduwen...
Het projectje nadert dus stilletjesaan zijn voltooiing.
De eerste indrukken zijn ...WOW...
Deze quad heeft een PAK méér potentieel dan de mannekes die er op zitten!
Zou bij deze iedereen die in dit topic gepost heeft willen bedanken voor de toffe reacties , de suggesties, enz...
Wat mij betreft ook nog speciale dank aan Bart die het mogelijk maakt voor mij om met zo'n knap spel te kunnen rijden, aan No limit en aan de mensen van w-tec die ook hun "steen" hebben bijgedragen aan dit project.
Had niet gedacht dat we na de diefstal van de yfz vorig jaar zo snel weer "back in business" zouden zijn.
Goeie team spirit heeft blijkbaar veel mogelijk gemaakt.
Aan de dieven en helers; we kennen jullie en zijn je niet vergeten... ..!.
Aan de rest ; bedankt!
Morgen posten we nog wat fotos van de rodagesessie en daarna gaan we vééél trainen want het zal nodig zijn.
De quad krijgt zijn competitie doop tijdens het weekend van 1 juli
Verdere updates zullen dan wel te vinden zijn in de rubriek wedstrijdverslagen.
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
Zoals de oude miere het al heeft gezegt , is er voor het eerst sinds maanden weer gereden.
de quad stuurt fenomenaal en de pk kan ik niet meester hij gaat als een trein , de quad heeft denk ik meer vermogen of de 525 waar we voorheen mee hebben gereden. voor de rest moet onze conditie nog heel wat verbeteren voor we naar tarrega gaan. als we dan op het gedeelte vering komen ben ik niet onder de indruk om niet te zeggen dat het ronduit slecht was , de hi-speed stond op max. en nog bij het landen van kleine sprongen sloeg hij ten einde en over kleine bultjes op de baan had ik het gevoel door putten van een halve meter te gaan. nu wordt weer naar de valving gekeken dus er is nog hoop!
Voor de rest moet ik de mier bedanken voor het vele nacht werk die hij leverde om onze kleine rij klaar te maken terwijl ik bezig was met het vrouwlijk schoon!
ook bedank ik iedereen voor de mega topic op dit forum en hoop jullie te leren kennen op een of andere wedsrtrijd zoals tarrega , bastogne , pdv , enz..
foto's zullen vanavond hier gepost worden door benny
de quad stuurt fenomenaal en de pk kan ik niet meester hij gaat als een trein , de quad heeft denk ik meer vermogen of de 525 waar we voorheen mee hebben gereden. voor de rest moet onze conditie nog heel wat verbeteren voor we naar tarrega gaan. als we dan op het gedeelte vering komen ben ik niet onder de indruk om niet te zeggen dat het ronduit slecht was , de hi-speed stond op max. en nog bij het landen van kleine sprongen sloeg hij ten einde en over kleine bultjes op de baan had ik het gevoel door putten van een halve meter te gaan. nu wordt weer naar de valving gekeken dus er is nog hoop!
Voor de rest moet ik de mier bedanken voor het vele nacht werk die hij leverde om onze kleine rij klaar te maken terwijl ik bezig was met het vrouwlijk schoon!
ook bedank ik iedereen voor de mega topic op dit forum en hoop jullie te leren kennen op een of andere wedsrtrijd zoals tarrega , bastogne , pdv , enz..
foto's zullen vanavond hier gepost worden door benny