Aanpassing Quad
Aanpassing Quad
Hallo beste Quad freaken ik heb es een vraag
Nu kwas vroeger motorijder mijne moto was een suzuki gsx-r 1000 maar dat heb ik nu niet meer wegens ongeval gehad ermee,ben ermee van de baan geveegt geweest door een auto en hoe ewel kwas aan het voor steken en ik kom naast de auto en eens ik ernaast ben maakt die chauffeur ook een inhaal maneuvre baffff tik op mijn steur en kwas weg naar de hemelpoort maar ben nu terug maar spijtig genoeg verlamd op mijn rechtse arm
Nu is mijn vraag kan men een Quad aanpassen naar iemand met 1 arm de linkerarm dan nog wel
als dit mogelijk zou zijn kom ik mss wel bij de Moddervossen aangeklopt
Nu kwas vroeger motorijder mijne moto was een suzuki gsx-r 1000 maar dat heb ik nu niet meer wegens ongeval gehad ermee,ben ermee van de baan geveegt geweest door een auto en hoe ewel kwas aan het voor steken en ik kom naast de auto en eens ik ernaast ben maakt die chauffeur ook een inhaal maneuvre baffff tik op mijn steur en kwas weg naar de hemelpoort maar ben nu terug maar spijtig genoeg verlamd op mijn rechtse arm
Nu is mijn vraag kan men een Quad aanpassen naar iemand met 1 arm de linkerarm dan nog wel
als dit mogelijk zou zijn kom ik mss wel bij de Moddervossen aangeklopt
Ja das ook nog waar maar men kan nooit weten hé dat er daarvoor iets bestaat een steurpistong of zoietsIvoman #7 schreef:Je hebt in alle geval beide handen en armen broodnodig bij het quadrijden, zelfs meer dan bij 't motorijden.
Bij een quad moet je aan je stuur sleuren (en je gat opheffen en verzetten) om te draaien.
Bij een moto hang je door een bocht om te draaien.
-
- Quadrunner
- Contacteer:
een quad zal niet zo direkt lukken, maar met een bugster/buggy kan je ook al wat (veiligere) fun hebben
good luck
good luck
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
-
- Quadrunner
- Contacteer:
tevens men medeleven kerel, altijd zonde dat een ongeval zo afloopt.
Maar zoals joachim zegt: zeker de moed niet laten zakken!
ik heb al een beetje vanalles gezien op een quad, iemand zonder arm, zonder been, lam aan de benen(die reed zelfs een balade in de ardennen mee)
punt is denk ik dat je de snelheid wat zal moeten aanpassen aan je eigen kunnen op dat moment, maar een oplossing zal er zeker zijn.
Welkom trouwens op het forum
Maar zoals joachim zegt: zeker de moed niet laten zakken!
ik heb al een beetje vanalles gezien op een quad, iemand zonder arm, zonder been, lam aan de benen(die reed zelfs een balade in de ardennen mee)
punt is denk ik dat je de snelheid wat zal moeten aanpassen aan je eigen kunnen op dat moment, maar een oplossing zal er zeker zijn.
Welkom trouwens op het forum
Erasmus all the way!
-
- Quad Expert
een quad moet echt lukken voor je. Ik ken iemand die maar 1 arm heeft en de andere kant is een stompje. Wel die kerel op de quad vlamt ook serieus hoor.
Zij dagelijkse brood mee te verdienen heeft hij een loonwerkersbedrijf!
Je arm zal serieus getraind moeten worden en dan zie ik daar geen pb in hoor.
Zij dagelijkse brood mee te verdienen heeft hij een loonwerkersbedrijf!
Je arm zal serieus getraind moeten worden en dan zie ik daar geen pb in hoor.
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
-
- Quad Expert
- Contacteer:
zeer spijtig van dat ongeval
Vorige week ben ik die rit gaan doen in Oudenaarde der was een persoon tussen met één been en moet zeggen die rijdt zeer goed mee (hij was van zulte als ik mij niet vergis ) en hij reedt met een Kymco
De Liége vertelde mij dat er ook zo iemand rondt rijdt met een quad met één arm en het perfect tedoen is
enkel je zal wel moeten kijken naar een quad die bruikbaar is voor niet een zware sport quad
als ik van u was zou ik mij eens informeren bij De Liége hij kan u michien verder helpen
groeten peet
Vorige week ben ik die rit gaan doen in Oudenaarde der was een persoon tussen met één been en moet zeggen die rijdt zeer goed mee (hij was van zulte als ik mij niet vergis ) en hij reedt met een Kymco
De Liége vertelde mij dat er ook zo iemand rondt rijdt met een quad met één arm en het perfect tedoen is
enkel je zal wel moeten kijken naar een quad die bruikbaar is voor niet een zware sport quad
als ik van u was zou ik mij eens informeren bij De Liége hij kan u michien verder helpen
groeten peet
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
-
- Quad Expert
-
- Quadrider
wel kut voor je de je je arm nie meer ken bewege. Maar ik weet nie of het kan maar misschien kun je zegmaar het sturen met je voeten maken het klinkt heel dom maar ik zal ff een tekeningetje bij paint make:P
edit:
hier:
of je kan het misschien ook nog naar de stuurstangen doenn ofzow en dan toch nog met je hand een beetje sturen en gas geven natuurlijk[/b]
edit:
hier:
of je kan het misschien ook nog naar de stuurstangen doenn ofzow en dan toch nog met je hand een beetje sturen en gas geven natuurlijk[/b]
|^^^^^^^^^^^^| |
| <<< Bavaria>>> | |"|,_____
|_..._..._...____===|=||_|__|..,]
(@)'(@)'(@)"""*| (@)(@)****(@)
| <<< Bavaria>>> | |"|,_____
|_..._..._...____===|=||_|__|..,]
(@)'(@)'(@)"""*| (@)(@)****(@)