hey iedereen,
heb vandaag tijdens het rondrijden iets opgemerkt: als ik aan het rondrijden ben dan hoor ik een soort van gefluit aan de motor (aan de versnellingskant hoor ik het het beste) het lijkt op het geluid wa uw banden maken als ge op de baan rijd, maar het geen wa ik hoor is nie van de banden zelf.
Nu k heb men quad nog ma een goede 2 maanden ofzo en het geluid is me nog nooit eerder opgevallen, juist vandaag dus kan zijn dat dit nog normaal is wat ik hoor.
in men 3e hoor ik het het beste en vooral als ik lichtjes door optrek, weer wa gas los en dan weer zachtjes gas bijgeef en op een constante snelheid dan doorrij.
Enig advies? Volgens mij is het een normaal rijgeluid ma wou gewoon effe zeker zijn..
beetje gefluit te horen als ik rij...
-
- Quad Master
- Contacteer:
hij rijd met ne Z400AlfA schreef:En wat quad heb je? want da is wel handig om te weten
myn site www.quadblast.tk
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
2e hands of nieuwe quad? Doet hij het ook tijdens stilstand bij gas geven? Zo niet moet je eens zien naar je kettingrol die vlak voor je voorste tandwiel zit onderaan. Hoogstwaarschijnlijk is het dit die fluit. Ook kan je dit merken als je aan het rijden bent door ff geen gas te geven en koppeling in trekken, zo wordt de ketting niet belast en normaal fluit die dan weinig of niet.
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
Hij is nieuw de quad. Kan zijn dat het de kettingrol is zoals je zegt, als ik de koppeling inhou dan maakt hij da geluid namelijk niemeer, daarmee da ik mssn al dacht dat het de koppeling zelf zou zijn ofzo ma da zou ik al vreemd vinden juist door het feit dat hij nieuw is eh.
Dus dan is het nie echt een probleem... Allesinds bedankt voor de info!
-
- Quad Master
Aangezien hij nieuw is, neem contact op met je dealer.biestig schreef:Hij is nieuw de quad. Kan zijn dat het de kettingrol is zoals je zegt, als ik de koppeling inhou dan maakt hij da geluid namelijk niemeer, daarmee da ik mssn al dacht dat het de koppeling zelf zou zijn ofzo ma da zou ik al vreemd vinden juist door het feit dat hij nieuw is eh.