testen motor
-
- Easy Quadrider
testen motor
in dit topic van ivoman las ik hoe je een motor kunt testen voor als je een 2dehands wil kopen.
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=10771
ik heb dat eens geprobeerd.
toen ik dat deed,dan daverde mijn quad een beetje toen ik begon te rijden.(soms niet,maar viel direct stil).
maar is dat niet normaal,als je in een te hoge versnelling ligt en je rijd te traag,dat hij dan daverd of een beetje rammeld?
is deze test wel 100% zeker?
wat denken jullie?
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=10771
ik heb dat eens geprobeerd.
toen ik dat deed,dan daverde mijn quad een beetje toen ik begon te rijden.(soms niet,maar viel direct stil).
maar is dat niet normaal,als je in een te hoge versnelling ligt en je rijd te traag,dat hij dan daverd of een beetje rammeld?
is deze test wel 100% zeker?
wat denken jullie?
-
- Easy Quadrider
-
- Easy Quadrider
-
- Easy Quadrider
-
- Easy Quadrider
Als je in een hoge versnelling rijd moet je juist heel weining gas geven tot ie weer opp gang komt.
maar je kan natuurlijk niet in ze 5 30 rijden en dan volgas wegtrekken.
Die test is niet goed.
Je kan natuurlijk wel makkelijk weg trekken in ze 2 maar waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan.
Als je egt je blok wilt horen rammelen moet je in ze vrij flink gasgeven dat ie effe op hoge toeren is en dan laten gaan.
Als je hem dan hoort uitrammelen of tikken of bonken ja dan heb je speling op je zuiger, zuigerveer of lagers etc.
maar je kan natuurlijk niet in ze 5 30 rijden en dan volgas wegtrekken.
Die test is niet goed.
Je kan natuurlijk wel makkelijk weg trekken in ze 2 maar waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan.
Als je egt je blok wilt horen rammelen moet je in ze vrij flink gasgeven dat ie effe op hoge toeren is en dan laten gaan.
Als je hem dan hoort uitrammelen of tikken of bonken ja dan heb je speling op je zuiger, zuigerveer of lagers etc.
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard