welke quad goed voor op de baan?
welke quad goed voor op de baan?
Hallo ik wil eerst iedereen bedanken die op men vorege vraag geantwoord heeft.Ik ben nog niet gaan kijken naar een quad maar ga volgende week een aanschaffen. Ik wou eerst een blaster 200cc 2takt kopen maar ne maat van mij verteld me dat die snel kapot gaan als je er veel mee op de baan rijdt.Ik zou graag weten welke ik dan wel moet kopen een 350raptor of ander merk 4takt?
-
- Quadracer
- Contacteer:
een blaster is niet zo aan te raden voor in het dagelijkse verkeer, het gaat wel he, maar...
een 4 takt is beter, daarmee mag je constant dezelfde snelheid rijden en zo zal je hem niet overbelasten.
voor op de baan is een raptor 350 niet slecht, een Suzuki of Kawasaki Z / KFX 400 is zelfs nog iets beter
hij is watergekoeld, heeft een nieuwer blok en meer pks dan een Raptor 350, de Z staat ook standaard breder dan een raptor 350
de vraag is vooral, wat is je budget?
greetz
een 4 takt is beter, daarmee mag je constant dezelfde snelheid rijden en zo zal je hem niet overbelasten.
voor op de baan is een raptor 350 niet slecht, een Suzuki of Kawasaki Z / KFX 400 is zelfs nog iets beter
hij is watergekoeld, heeft een nieuwer blok en meer pks dan een Raptor 350, de Z staat ook standaard breder dan een raptor 350
de vraag is vooral, wat is je budget?
greetz
-
- Easy Quadrider
YFZ450
yfz ac racing bumper,vls stuur,leager a-arms,intrax vering, LSR achterass,LSR achterbrug,nerbars leager stuur stang,reiger stuur demper,harde baan banden, staale rem leiding,2 hottcams,yosimura uitlaat systeem,yamaha stuur rol,tusk tank dop,twin air filter,af gezaagden body,hielstrips,EN EEN slechte rijder
Wat is hij daar nu mee?VLS KING OFF THE QUAD schreef:YFZ450
Dit is helemaal een andere categorie van prijsklasse
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
ff door sparen heb je wel een goede quad voor op de baan
yfz ac racing bumper,vls stuur,leager a-arms,intrax vering, LSR achterass,LSR achterbrug,nerbars leager stuur stang,reiger stuur demper,harde baan banden, staale rem leiding,2 hottcams,yosimura uitlaat systeem,yamaha stuur rol,tusk tank dop,twin air filter,af gezaagden body,hielstrips,EN EEN slechte rijder
-
- Quadracer
- Contacteer:
deze heb je dan 2dehands, hij had graag een nieuwe gehad.quadje schreef:hoi
voor dat geld heb je ook een mooie
raptor 660 het is maar net wat je wilt
maar raptor 660 is goed voor op de weg en in het bos
gr peter
en daarnaast is een Z ook goed voor op de weg en in het bos
en een originele raptor heeft niet veel meer power dan een originele Z 400
het geld dat je uitspaart met een Z te kopen steek je in tuning stukken en het enigste wat je dan nog ziet is het achterste van de Z wnr jij probeert bij te houden
(kben da "raptor is het beste gedoe" beetje beu aant worden!)
-
- Quadrunner
-
- Quadracer
- Contacteer:
yahmmy, de raptor 350 is luchtgekoeld en een verouderd blokyahmmy the one schreef:de raptors vind ik persoonlijk het gefliptst qua uiterlijk.
of je nu een raptor, kawa of suzuki koopt...
maakt niet veel uit, zolang hij maar 4takt is en watergekoeld voor op de baan te rijden.
de rest is persoonlijke smaak, toch?
de Z of KFx is dan wel terug watergekoeld en een nieuwer blok
en de looks kunnen ook een grote rol spelen
best rijd je nog steeds met verschillende quads, dan pas maak je je keus
greetz