K&N powerlid neem ik dan en een uitlaat en laat hem dan idd in een keer afstellen anders is het zonde.
Maar moet dan nog wel een leuk 2ehands uitlaatje zien te vinden. Van rond de 300 euro.
Kn powerlid of fp uitlaat systeem
-
- Quadracer
- Contacteer:
Gareth, zal ik je topic eens opkuisen? want met al deze nutteloze commentaar...
met elkander te verwijderen kom je niet verder
en dan zannikken dat de sfeer op het forum vermindert...
Edit: opgekuist, en hou het nu rustig
met elkander te verwijderen kom je niet verder
en dan zannikken dat de sfeer op het forum vermindert...
Edit: opgekuist, en hou het nu rustig
Laatst gewijzigd door Steffen op do 08 jun, 2006 20:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Inderdaad doe het maar allemaal weg. Heb mijn laatste reactie in zijn ONDERWERP BIJ TE KOOP gezet.
Lees dat allemaal maar is goed.
Bedankt voor jullie steun.
Barossa 250
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
Raptor 660 48rwhp
Gasgas 450
Gasgas met r1 blok 150pk
Husqvarna sm450r supermotard
Suzuki gsxr 750
Honda xr600r
Nu: Raptor GSXR met 150 pk / PGO Bugxter r1 150pk
wat ga je nu juist kopen? laten afstellen of zelf doen (indien alleen powerlid moet je je mail sproeier met 1 verhogen! uitlaat weet ik nog niet)!gareth schreef:Inderdaad doe het maar allemaal weg. Heb mijn laatste reactie in zijn ONDERWERP BIJ TE KOOP gezet.
AL iemand ervaring met Van Hasselt? lijkt mij ook uitstekend materiaal, is goed afgewerkt vind ik.peet #77 schreef:ik heb de eerste bocht van FP gebroken op een Z400doubletracing schreef:mischien dat bij competitie de lasnaden toch harder te verduren krijgen hé.ik heb er ook van en tis ook al de derde keer...Vincenzo schreef:ik snap da toch nie zu ikzelf en nog 4 andere bij ons rijden allemaal met FP en nog NOOIT problemen mee gehad.
maja daar gaat deze topic niet over. als je dan de rest moet geloven mag je geen fp nemen maar met een uitlaat systeem en een k&n tje kom je al aardig stuk vooruit
die van YFZ komt het regelmatig voor en niet enkel bij de competitie rijders
Yoshi of doma zijn de betere volgens mij