oede miere schreef:@ alfredo.
neem de E40 autosnelweg richting calais.
Juist voorbij de afrit van de kanaaltunnel heb je de afrit Sangatte (denk nr 41)
Aan het einde van de afrit naar rechts, 2 ronde punten kort na elkaar rechtdoor rijden, allee ja, je weet wel hé...
Dan kom je na een kilometer of zo 3 huizen tegen en een bordje " la cimentiere". Juist na het laatste huis links inslaan. Ongeveer halverwege die weg zie je op je rechterzijde een bmx parcours. Dan tot het einde van die weg rijden. Dan tussen paaltjes links, zandweggetje in en je bent er.
Je kunt er ons vinden zo rond 12u.
Cu!
Bedankt voor de uitleg!
Normaal gezien zou vrijdag wel moeten lukken of mijn moeder moet nog van gedachten veranderen. De eerste keer dat ik op een parcours kom, dus we zullen wel zien wat het geeft. Ik heb toch geen killswitch of neksteun nodig hé?
bertmat schreef:
By the way, de eerste Kenda K577 SX banden in België zijn op weg naar Roderick...!
Persoonlijk vind ik het niet een ideale band voor MCLB. K577 is een band voor keiharde baan en die vind je op MCLB haast niet. Ligt altijd veel losse grond door de moto's, denk dat de holeshots minstens even goed zullen presteren.
Aj, in principe is vergunning vereist? Ik wil daar niet voor niets staan, het is toch wel 155km van hier en mijn moeder brengt mij... Hoe groot is de kans dat ze controle houden?
Alfredo schreef:Aj, in principe is vergunning vereist? Ik wil daar niet voor niets staan, het is toch wel 155km van hier en mijn moeder brengt mij... Hoe groot is de kans dat ze controle houden?
als je niet binnen mag kom je binnen als toeschouwer . en neem ik je quad wel naar binnen met mijn licentie. je hebt mijn nr zie in box .
Alfredo schreef:Aj, in principe is vergunning vereist? Ik wil daar niet voor niets staan, het is toch wel 155km van hier en mijn moeder brengt mij... Hoe groot is de kans dat ze controle houden?
als je niet binnen mag kom je binnen als toeschouwer . en neem ik je quad wel naar binnen met mijn licentie. je hebt mijn nr zie in box .
Wat houdt het bekomen van zo een licentie precies in en wat kost dat dan ongeveer?
Wat houdt het bekomen van zo een licentie precies in en wat kost dat dan ongeveer?
Is niet simpel meer om franse FFM licentie te behalen, je moet er een dag theoretische en praktische proeven afleggen vooraleer je licentie kan halen. Je kan wel een kleinere EUFOLEP vergunning nemen, maar daarmee laten ze je niet toe op grote wedstrijden als touquet. Met EUFOLEP kan je wel op meeste terreinen terrecht. Kun je denk ik zo betalen bij de clubs, misschien wel medisch attest nodig.
Ok, dat komt dan wel in orde.
Ik heb enkel geen PM gekregen, zou je hem nog eens kunnen sturen?
Sg6 schreef:ik zie het ook wel zitten om morgen eens af te zakken naar daar. Hoe ligt het terrein er eigenlijk bij?
Veel putten ofzo?
super leuk beetje technisch harde ondergrond een beetje te vergelijken met pdv in het eerst half uur.
Toegevoegd na 2 minuten:
Alfredo schreef:
p*rnstar schreef:
Ok, dat komt dan wel in orde.
Ik heb enkel geen PM gekregen, zou je hem nog eens kunnen sturen?
heb mijn tel nummer verstuurd naar je inbox van dit forum