Ik heb al veel goeds mogen aanhoren van de Sidi-laarzen, die wel redelijk prijzig uitvallen, maar na vele andere botten te hebben uitgeprobeerd in vele winkels, gaat hier dan toch mijn voorkeur naar --> De Sidi Flex Force
Doch blijf ik eraan twijfelen of deze wel gaan voldoen om deze op een quad te gebruiken en voor het geld mag een mens er wel iets langer over gaan eer een beslissing te nemen.
Heeft er hier iemand al ervaring met de SRS botten op een quad (of van horen zeggen)? Denken jullie dat de extra ijzeren versteviging vooraan echt nodig is of niet? Naar mijn mening heb je op een quad die extra versteviging niet echt nodig, maar als beginnend quadrijder kan het zijn dat ik iets over het hoofd zie. Ik heb gisteren nogmaals de "tip" van de SRS gaan bestuderen, en naar mijn mening lijken die toch ook stevig te zijn en niet makkelijk stuk te krijgen. Slijtage zal je wel met beide botten hebben, zolang ze vooraan maar niet loskomen...
Om alles wat te verduidelijken, heb ik hier 2 foto's geplaatst van de botten in kwestie
---> Sidi Flex Force
---> Sidi Flex Force SRSAlvast bedankt voor jullie meningen!