crossparcour genk
Re: crossparcour genk
horenbergdam is openstompie schreef:Weet er iemand of dat nieuw crossparcour van Genk nu al open is?
-
Banshee-Boy
- Quadrunner

- Contacteer:
is open van 1 tot 6 uur denk aan je miljeumat als je geen hebt die kan je daar kope ik ben ook aanwezig 
www.amc-genk.be
www.amc-genk.be
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
Steffen
- Quadracer

- Contacteer:
wat is dit?Banshee-Boy schreef:is open van 1 tot 6 uur denk aan je miljeumat als je geen hebt die kan je daar kope ik ben ook aanwezig
www.amc-genk.be
greetz
-
Banshee-Boy
- Quadrunner

- Contacteer:
milieumat = iets voor u neus te snuiten 
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
Is gewoon een mat dat je onder de quad moet doen als hij stilstaat of wanneer je er wat aan moet sleutelen, bijtanken. Daardoor vervuil je de grond niet 
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
haha inderdaad maar is een beetje te ver voor mij. Jullie hebben wel geluk daarBLUE BUCK schreef:verhuizen naar Limburg dan kunt iedere dag van de week op een ander parcour gaan rijden.bulcky schreef:pff weeral een nieuw parkoer in limburg, Aan de andere kant van belgie is er niets en komt er ook niets