gewoon een foto en niet te grote laat die anders aanpassen door iemand andersAd schreef:Ook volledig mee eens !!!!!peet schreef:ik ben, het eens met uw meningBartie schreef:De mods gaan dat eens moeten afschaffen.
Maakt surfen op het forum stukken tragen.
Als iedereen zo een heeft is het gans omzeep.
Khad dat trouwens ook al eens gemeld da is niet meer te doen.
geännimeerde foto
-
- Quad Expert
- Contacteer:
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
zo'n draaiende is gewoon dikke 150 tot 400 kb!!!:S
dat tegenover een stilstaand plaatje, waarvoor niet meer dan 10 kb voor nodig is..
dat tegenover een stilstaand plaatje, waarvoor niet meer dan 10 kb voor nodig is..
Meld je site aan bij de Quad top 100!!!
Ideale promotie voor je site, gratis en erg makkelijk om je aan te melden.
Quadtricks.nl
Quadtricks.nl
-
- Easy Quadrider
Het is gewoon zo, k bedoel wat laad sneller, een plaatje van 10 kb of 1 van 300 kb...
Meld je site aan bij de Quad top 100!!!
Quadtricks.nl
Quadtricks.nl
-
- Quad Expert
- Contacteer:
Ik heb mij dan maar ook aangepast. Kwestie van 't goede voorbeeld te geven.peet schreef:gewoon een foto en niet te grote laat die anders aanpassen door iemand andersAd schreef:Ook volledig mee eens !!!!!peet schreef: ik ben, het eens met uw mening
Voor mij was 't niet echt een probleem, maar voor diegene die met inbelmodem op 't forum willen surfen kan ik goed inkomen van wel.
gegroet
TOP IvomanIvoman schreef:Ik heb mij dan maar ook aangepast. Kwestie van 't goede voorbeeld te geven.peet schreef:gewoon een foto en niet te grote laat die anders aanpassen door iemand andersAd schreef: Ook volledig mee eens !!!!!
Voor mij was 't niet echt een probleem, maar voor diegene die met inbelmodem op 't forum willen surfen kan ik goed inkomen van wel.
gegroet
>> Black PoWeR BOOST = RaptoR RuleS <<
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
Ik zit op Breedband maar in België heeft iedereen een bepaald volume dat je mag verbruiken, in tegenstelling tot de Fair Use Policy van Nederland. Bij mijn abonnememt mag ik 15GB downloaden waarvan 3GB upload. De laatste 3-4 dagen zit ik dus meestal op smallband en dan merk je dat dit forum gewoon traag gaat, zeker met avatars van 300KB.